Aprilia RSV4 1100
Kód: 148753/CER 148753/SED Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Evoluce pokračuje
Výkon zůstává na úctyhodné hodnotě 217 koní při 13 000 ot./min, což je už tak těžko překonatelná hodnota, ale nyní splňuje přísná kritéria Euro 5 a překonává hranici 305 km/h při maximální rychlosti. Ke snížení emisí dále přispívá nový řídicí systém Magneti Marelli ECU 11MP a lehčí výfuk se sníženou tepelnou setrvačností.
Nejlepší týmová práce
RSV4 Factory je vybaveno vynikajícím poloaktivním systémem odpružení Öhlins Smart EC2.0, který byl vyladěn týmovou prací, na níž se podíleli jak inženýři společnosti, tak i špičkový tým z Noale. Nový a vylepšený systém, který byl testován na nejnáročnějších tratích včetně Imoly a Mugella, přináší výrazné zlepšení jak výkonu, tak i onoho nepolapitelného, ale těžko popsatelného pocitu z jízdy.
Vhodné pro jakýkoli styl jízdy
Poloaktivní systém odpružení Smart EC 2.0 umožňuje snadné přizpůsobení a kalibraci tlumičů a vidlice, přičemž si můžete vybrat mezi poloaktivním a manuálním režimem, které se snadno aktivují tlačítky na řídítkách. Další možnosti personalizace mají podobu 3 map, které různými způsoby regulují odpružení.
-
Představujeme Vám model RSV4 1100 Factory, nejnovější plod evoluce v rámci modelové řady RSV4 s dokonalým rodokmenem a úspěšnou historií účasti v závodech superbiků, která zahrnuje sedm titulů mistra světa. Přidáme-li k tomu závodní techniku světové úrovně a rozsáhlé zkušenosti z MotoGP, výsledkem je výjimečný motocykl pro jízdu na silnicích i závodních okruzích.
RSV4 1100 Factory stanovuje nová měřítka ve svém segmentu a je prvním motocyklem Aprilia, vybaveným novým motorem V4 1078 cm3, který se může pochlubit nejvyšším výkonem 217 k. Mezi výjimečné prvky tohoto jedinečného a okamžitě rozpoznatelného motocyklu patří také pozoruhodné detaily, osobité barvy a chytré využití hliníku, titanu a uhlíkových kompozitů.
- Motor: Podélně uložený, čtyřdobý, kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia s válci do V/65°, DOHC, čtyři ventily na válec
- Vrtání x zdvih: 81 x 52,3 mm
- Zdvihový objem: 1099 cm3
- Nejvyšší výkon: 217 HP (159.5 kW)
- Nejvyšší točivý moment na klikovém hřídeli: 125 Nm na 10,500 rpm
- Převodovka: 6stupňová kazetová převodovka, řadicí páka s elektronickým systémem Aprilia Quick Shift (AQS)
- Elektronické systémy pro řízení trakce: Systém APRC (Aprilia Performance Ride Control), který zahrnuje protiprokluzový systém ATC (Aprilia Traction Control), systém pro regulaci zvedání předního kola AWC (Aprilia Wheelie Control), systém pro dynamický rozjezd ALC (Aprilia Launch Control), tempomat (ACC) a omezovač rychlosti (APT). Všechny funkce lze nezávisle na sobě nakonfigurovat a deaktivovat.
- Spojka: Vícelamelová spojka v olejové lázni s mechanickým ovládáním prokluzu
- Rám: Dvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků a výlisků. Možnosti nastavení.
- Odpružení vpředu: Vidlice Öhlins NIX s rameny ∅ 43 mm a povrchovou úpravou TIN.
- Odpružení vzadu: Tlumič Öhlins TTX s vnějším zásobníkem
- Brzdová soustava: Vpředu: Dva plovoucí brzdové kotouče ∅ 330 mm s lehkými třecími plochami z ušlechtilé oceli a hliníkovým středem, Vzadu: Brzdový kotouč ∅ 220 mm; brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými pístky ∅ 32 mm.
- Kola: Vpředu: 3,5 x 17“, Vzadu: 6,00 x 17“
- Pneumatiky: Vpředu: 120/70 ZR 17, Vzadu: 200/55 ZR 17
- Rozvor: 1439 mm [1441,6 mm]
- Délka: 2052 mm
- Šířka: 735 mm
- Výška sedla nad zemí: 851 mm
- Hmotnost bez provozních náplní: 177 kg
- Pohotovostní hmotnost: 199 kg (s plnou palivovou nádrží)
- Objem palivové nádrže: 18,5 litru (včetně nouzové zásoby paliva 4,0 litru)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.