DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

SC-Project, APRILIA TUONO V4 (2021 - 2023) - FACTORY SC1-R Koncovka výfuku (250mm), s titanovou přívěrou výfuku

Kód: A27B-VT90C
Novinka
Značka: SC-Project
41 100 Kč 33 967 Kč bez DPH
Na dotaz: Piaggio 732 576 639

Plug-and-play. Není nutné žádné přemapování ECU.

Kit obsahuje:

Nasazovací tlumič výfuku

Spojovací potrubí s titanovou přívěrou výfuku

Carbonová tepelná ochrana

Držák na stupačku

Pružiny a šrouby

Samolepky SC-Project

Oficiální záruka 24 měsíců SC-Project

Produkt: Slip-On

Materiál spojovací trubky: Titan

Materiál těla: Carbon

Materiál koncovky: Carbon

Držák: místo stupačky
dB-Killer: Ano

Přívěra výfuku: Ano - Titan

Racing: POUZE PRO ZÁVODNÍ POUŽITÍ

Hmotnost: -3,3 kg (standard 5,6 kg / SC 2,3 kg)

Výkon: +9,1 hp při 8000 ot./min (bez dB-killeru), +7,2 hp při 7750 ot./min (s dB-killerem)

Točivý moment: +8,0 Nm při 8000 ot./min (bez dB-killeru), +6,5 Nm při 7750 ot./min (s dB-killerem)

Hlučnost: 105 dB @ 6500 ot./min (s dB-killerem), 109 dB @ 6500 ot./min (bez dB-killeru)

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nová Aprilia RSV4 a Tuono V4 2021-2022 jsou jednoznačně měřítkem ve své kategorii. Závodní postoj těchto motorek se dokonale hodí k tlumiči SC1-R, špičkovému sortimentu SC-Project z hlediska výkonu a technických řešení. Tlumič SC1-R, vyvinutý během mnoha let úzkých vztahů mezi odděleními Aprilia Racing a SC-Project Race, je maximálním vyjádřením výkonu, kvality a hi-tech řešení pro hypersportovní motory 1.100 ccm vyrobené v Noale. Díky přítomnosti exkluzivního přívěrového systému z titanu – vyvinutého společností SC-Project pro výfuky MotoGP a WSBK – je tento tlumič dodáván v krátké konfiguraci, pouze 250 mm dlouhý pro velmi agresivní a sportovní vzhled. Navzdory kompaktním rozměrům tlumiče, který umožňuje obrovské snížení hmotnosti o -59 % ve srovnání s originálním výfukem, toto mistrovské dílo technologie umožňuje, aby hladina hluku byla přijatelná pro použití na závodní dráze: 105 dB při 6500 ot./min s nainstalovaným dB-killerem / 109 dB při 6500 ot./min. bez nainstalovaného dB-killeru. Pro závodní použití je dB-killer odnímatelný: výstupní trubka získaná procesem hydroformingu a koncovka z uhlíkových vláken s kosočtvercovým a asymetrickým tvarem dělá z SC1-R nejlepší navlékací tlumič pro toto kolo. Pro tuto aplikaci je lehké vnější tělo dostupné ve dvou variantách: Titanium nebo Carbon Fiber. Svary svařované pomocí T.I.G. technologie v chráněném prostředí, zvuk pohlcující materiál odolný vůči velmi vysokým teplotám a vkládací pouzdra vyrobená CNC obráběním, zdobí tlumič SC1-R. Přívěrový systém je kompatibilní s originální řídicí jednotkou a kabeláží, což umožňuje instalaci plug-and-play. Není nutné žádné přemapování ECU. Sada obsahuje specifický tepelný kryt z uhlíkových vláken a závodní držák pro odstranění stupačky spolujezdce, spolu se zmíněným výfukovým ventilem z titanu – odvozeným od továrních týmů MotoGP – a kompletním titanovým spojovacím potrubím. Konečně působivý maximální zisk točivého momentu: +6,5 Nm při 7700 ot./min a konzistentní nárůst výkonu (+7,2 k při 7700 ot./min) s nainstalovanou přepážkou. Bez přepážky je maximální zisk točivého momentu +8,0 Nm při 8000 ot./min, zatímco nárůst výkonu je +9,1 hp při 8000 ot./min. V každém případě je výhoda výkonu použitelná v celém rozsahu od 3 000 do 13 000 otáček za minutu. Konečným výstupem tohoto výfuku není jen zvuk, ale je to skutečně hluboká a senzační závodní hudba pro milovníky a majitele Aprilie.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX