SC-Project, APRILIA TUONO V4 (2021 - 2023) - FACTORY SC1-R Koncovka výfuku (250mm), s titanovou přívěrou výfuku
Kód: A27B-VT90CSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Nová Aprilia RSV4 a Tuono V4 2021-2022 jsou jednoznačně měřítkem ve své kategorii. Závodní postoj těchto motorek se dokonale hodí k tlumiči SC1-R, špičkovému sortimentu SC-Project z hlediska výkonu a technických řešení. Tlumič SC1-R, vyvinutý během mnoha let úzkých vztahů mezi odděleními Aprilia Racing a SC-Project Race, je maximálním vyjádřením výkonu, kvality a hi-tech řešení pro hypersportovní motory 1.100 ccm vyrobené v Noale. Díky přítomnosti exkluzivního přívěrového systému z titanu – vyvinutého společností SC-Project pro výfuky MotoGP a WSBK – je tento tlumič dodáván v krátké konfiguraci, pouze 250 mm dlouhý pro velmi agresivní a sportovní vzhled. Navzdory kompaktním rozměrům tlumiče, který umožňuje obrovské snížení hmotnosti o -59 % ve srovnání s originálním výfukem, toto mistrovské dílo technologie umožňuje, aby hladina hluku byla přijatelná pro použití na závodní dráze: 105 dB při 6500 ot./min s nainstalovaným dB-killerem / 109 dB při 6500 ot./min. bez nainstalovaného dB-killeru. Pro závodní použití je dB-killer odnímatelný: výstupní trubka získaná procesem hydroformingu a koncovka z uhlíkových vláken s kosočtvercovým a asymetrickým tvarem dělá z SC1-R nejlepší navlékací tlumič pro toto kolo. Pro tuto aplikaci je lehké vnější tělo dostupné ve dvou variantách: Titanium nebo Carbon Fiber. Svary svařované pomocí T.I.G. technologie v chráněném prostředí, zvuk pohlcující materiál odolný vůči velmi vysokým teplotám a vkládací pouzdra vyrobená CNC obráběním, zdobí tlumič SC1-R. Přívěrový systém je kompatibilní s originální řídicí jednotkou a kabeláží, což umožňuje instalaci plug-and-play. Není nutné žádné přemapování ECU. Sada obsahuje specifický tepelný kryt z uhlíkových vláken a závodní držák pro odstranění stupačky spolujezdce, spolu se zmíněným výfukovým ventilem z titanu – odvozeným od továrních týmů MotoGP – a kompletním titanovým spojovacím potrubím. Konečně působivý maximální zisk točivého momentu: +6,5 Nm při 7700 ot./min a konzistentní nárůst výkonu (+7,2 k při 7700 ot./min) s nainstalovanou přepážkou. Bez přepážky je maximální zisk točivého momentu +8,0 Nm při 8000 ot./min, zatímco nárůst výkonu je +9,1 hp při 8000 ot./min. V každém případě je výhoda výkonu použitelná v celém rozsahu od 3 000 do 13 000 otáček za minutu. Konečným výstupem tohoto výfuku není jen zvuk, ale je to skutečně hluboká a senzační závodní hudba pro milovníky a majitele Aprilie.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.