Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS
Kód: EU 70ISSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž.
ticho, výkon, ticho, kvalita, ticho...
Tato dokonale odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení středních a velkých spotřebičů typu monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou, ale i osvětlení a spotřebičů s reakčním zatížení, jako jsou elektromotory, chladící zařízení, klimatizace a pod. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "ukryto" pod důkladně odhlučněnou kapotáž. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulační sklopnou rukojetí. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Benzínový motor se vstřikéváním paliva je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Je tak schopna pracovat po dobu téměř jedné pracovní směny bez nutnosti tankování. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete zásuvky 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, vypínač zapalování, tlačítko startu a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Celý systém je pod neustálou kontrlou monitorovacího systému "i-Monitor", který kromě základních parametrů chodu jako je počítadlo motohodin, aktuální odběr ve VA, aktuální otáčky motoru a aktuální napětí akumulátoru také monitoruje historii případných závad. Nicméně vše probíhá naprosto automaticky bez nutnosti zásahu ze strany uživatel a ovládání elektrocentrály ja naprosto jednoduché a prosté. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat stlačením tlačítka, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU70iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
- Automatický sytič
- Elektrický startér
- Nízká hlučnost pro noční klid
- Eco-Throttle™
- Záruka 5 let
- PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva
- Ochrana motoru proti poruchám
- Souběžný provoz dvou elektrocentrál
- Odhlučnění
- Prodloužení doby provozu
- Průmyslový profesionální motor
- Elektrická bezpečnost
- Elektrostart
- Antivibrační systém
- Invertor
- Podvozek kapotovaných elektrocentrál
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kapotované odhlučněné elektrocentrály |
---|---|
Model: | EU 70iS |
Třída krytí: | IP 23 |
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): | 75 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 848 x 700 x 721 (se sklopenými rukojeťmi) |
Startování: | Ruční / Elektrické |
Elektrický výstup: | 230V / 50Hz |
Maximální výkon (VA): | 7000 |
Technologie regulace el.výstupu: | Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy) |
Stejnosměrný výstup: | - |
Objem palivové nádrže (litrů): | 19,2 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): | 6,5 |
Model motoru: | GX 390 se vstřikováním PGM-FI |
Suchá hmotnost (kg): | 118,1 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 91 |
Systém zapalování: | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Vrtání a zdvih (mm): | 88 x 64 |
Typ elektrocentrály: | Jednofázový |
Chlazení: | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A): | 23,9 |
Jmenovitá frekvence (Hz): | 50 |
Jmenovité napětí (V): | 230 |
Jmenovitý výkon (VA): | 5500 |
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>): | 389 |
Objem olejové náplně (litrů): | 1,1 |
Typ motoru: | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>): | max. 3600 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.