DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Rámová profesionální elektrocentrála SP 10 H s podvozkem

Kód: SP 10 H S PODVOZKEM
128 990 Kč 106 603 Kč bez DPH
Na dotaz
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých jednofázových spotřebičů. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 10 H má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrocentrála SP 10 H: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

největší jednofázovka na trhu

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.


  • Elektrický startér
  • Záruka 5 let
  • Dvouválcový vidlicový motor
  • Elektrická bezpečnost
  • Transportní podvozek rámových elektrocentrál
  • Antivibrační systém
  • Prodloužení doby provozu
  • Průmyslový profesionální motor
  • Elektrostart
  • Kapacitní / indukční regulace napětí

Doplňkové parametry

Kategorie: Rámové jednofázové elektrocentrály
Model: SP 10 H s podvozkem
Třída krytí: IP23
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 1080 x 580 x 580
Startování: Elektrické
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 10000
Technologie regulace el.výstupu: Kondenzátor
Stejnosměrný výstup: -
Objem palivové nádrže (litrů): 20
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 5
Model motoru: HONDA GX 630
Suchá hmotnost (kg): 135
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 97
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Chlazení: Nucené vzduchech
Jmenovitý proud (A): 43,5
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>): 688
Objem olejové náplně (litrů): 1,9
Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>): 3000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX