DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Rámová profesionální elektrocentrála TP 15 HP AVR s podvozkem

Kód: TP 15 HP AVR
167 990 Kč 138 835 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou třífázovou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou. Tato přepracovaná, vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" TP 15 HP AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Je opatřena přehledným zásuvkovým panelem s jističi.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrocentrála TP 15 HP AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Elektrocentrála konstrukčně vychází z modelu TP 15 H AVR, ale je přepracována k pro zvýšení uživatelského komfortu. Oproti modelu TP 15 H AVR disponuje navíc přehledným a snadno přístupným zásuvkovým panelem, který je rovněž opatřen boxem s jističi pro každou zásuvku. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

tři fáze velkého výkonu s AVR a uživatelským komfortem nejen na stavbu

Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné, jednoduché a uživatelsky velmi komfortní a bezpečné. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.


  • Automatický sytič
  • Elektrický startér
  • Mimořádně silný motor Honda
  • Záruka 5 let
  • Antivibrační nosný rám
  • Dvouválcový vidlicový motor
  • Elektrická bezpečnost
  • Transportní podvozek rámových elektrocentrál
  • Prodloužení doby provozu
  • Elektronická regulace napětí AVR
  • Zásuvkový panel s jističem
  • Průmyslový profesionální motor
  • Elektrostart
  • Antivibrační systém

Doplňkové parametry

Kategorie: Třífázové elektrocentrály
Model: TP 15 HP AVR
Třída krytí: IP 23
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 1080 x 580 x 580
Startování: Elektrické
Elektrický výstup: 400V / 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 15000 / 8000
Technologie regulace el.výstupu: AVR
Objem palivové nádrže (litrů): 20
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 5,4
Model motoru: Honda GX 690
Suchá hmotnost (kg): 146
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 97
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm): 77 x 72
Typ elektrocentrály: Jednofázový / Třífázový
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 22,0 / 34,5
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230 / 400
Jmenovitý výkon (VA): 7200 / 14000
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>): 688
Objem olejové náplně (litrů): 1,9
Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>): 3000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX