DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Odhlučněná kontejnerová elektrocentrála TP18 HS AVR AMF (s automatikou startu)

Kód: TP 18 HS AVR AMF
299 990 Kč 247 926 Kč bez DPH
Na dotaz
Majitelé průmyslových objektů, výrobních provozoven, chovatelé, podnikatelé, ale i majitelé rodinných domů často vyžadují nepřetržité zásobování elektrickým proudem alespoň nejdůležitějšího zařízení a vybraných elektrických obvodů. V případě výpadku dodávky el.energie z veřejné rozvodné sítě tak přichází ke slovu záskoková elektrocentrála, která automaticky zajistí dodávku el. proudu právě v případě výpadku veřejné sítě. Elektrocentrála automaticky vyhodnotí výpadek, automaticky se nastartuje a připojí se k el. obvodům, které je nutno zálohovat a napájet. Při obnovení dodávek el. proudu z veřejné sítě se automaticky odpojí a vypne. Instalaci musí provádět kvalifikovaný elektrikář. Tato elektrocentrála je vhodná k napájení jak elektromotorů, tak i velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou. Tato vysoce výkonná, kapotou skvěle odhlučněná elektrocentrála TP 18 HS AVR AMF s dvojitým odhlučněním výfuku, má mimořádně spolehlivý a výkonný dvouválcový motor Honda s elektronickým vstřikováním paliva a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrocentrála TP 18 HS AVR AMF: model velké, tiché, kapotované, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF (Automatic Mains Failure). Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec Honda řady iGX s elektrickým vstřikováním paliva a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.      

"BLACKOUT" nás nezaskočí

Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod.  Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v kontejneru, svařeném z ocelového plechu zevnitř potaženého odhlučňovací nehořlavou hmotou. Kontejner kromě snížení hlučnosti zajišťuje dobrou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Součástí kontejneru je integrovaná palivová nádrž na 60 L benzínu. Takové množství paliva umožňuje při jmenovité zátěži elektrocentrále pracovat po dobu cca více než 7 hodin bez přestávky. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudu byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce Honda iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Odhlučnění samotného motoru je zde dvojité, tzn. za standardní tlumič výfuku je umístěn ještě další tlumič, což společně s odhlučněnou kapotáží dělá z thoto agregátu doslova "tichošlápka". Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. Jedná se o ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě textových údajů v českém jazyce, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici.
Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností
ovládání pomocí SMS zpráv.
Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elketrikář.


  • Automat plynu
  • Záruka 5 let
  • PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva
  • Průmyslový profesionální motor
  • Elektrická bezpečnost
  • Odhlučnění
  • Prodloužení doby provozu
  • Elektronická regulace napětí AVR
  • Chlazení vzduchem
  • Ovládací elektronika Deep See Electronics
  • Inteligentní ovládací panel v českém jazyce
  • Transportní podvozek rámových elektrocentrál
  • Elektrostart
  • Antivibrační systém

Doplňkové parametry

Kategorie: Třífázové elektrocentrály
Model: TP 18 HS AVR AMF
Třída krytí: IP 23
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 1039 x 691 x 929
Startování: Elektrické
Elektrický výstup: 400V / 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 18000 / 9000
Technologie regulace el.výstupu: AVR-D
Objem palivové nádrže (litrů): 60
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 9,7
Model motoru: Honda iGX 800
Suchá hmotnost (kg): 248
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 95
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm): 83 x 72
Typ elektrocentrály: Jednofázový / Třífázový
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 26,0 / 39,1
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230 / 400
Jmenovitý výkon (VA): 14400/9000
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>): 779
Objem olejové náplně (litrů): 2,0
Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektronickým vstřikováním paliva
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>): 3000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX