DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Trial EVO FACTORY 2T 300 MY25

Kód: 983339
Novinka
Značka: BETA
199 900 Kč 165 207 Kč bez DPH
Na dotaz: Piaggio 732 576 639

Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových motocyklů Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních. Motocykl modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastavení.

Detailní informace

Detailní popis produktu

EVO FACTORY MY25

Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových kol Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních.

Kolo modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastavení.

Motor

2-taktní
Rozdíly mezi motory, kterými jsou tovární verze a standardní verze vybaveny, jsou následující: Hořčíková kliková skříň s černým povrchem: Tento komponent se vyznačuje obzvláště poutavým designem a poskytuje snížení hmotnosti o 1 350 g, což maximalizuje agilitu motocyklu.
Oříznuté spojkové kotouče: vytvořeny speciálně pro maximalizaci přesnosti a ovladatelnosti spojky v každé možné situaci a zejména pro snadnější zvládnutí těch nejextrémnějších opakujících se akcí i při vysokých otáčkách, jako jsou velké překážky a skoky po zadním kole. Tím je pokaždé zajištěna extrémní přesnost.
Černé eloxované zátky motorového oleje. Titanový výfuk: u modelů 250/300 to zajišťuje snížení hmotnosti o více než 600 g a také zajišťuje vyšší výkon při středně vysokých otáčkách motoru díky většímu vnitřnímu průměru. Výfuk EVO Factory 125, opět vyrobený z titanu, vyniká od motorů větších velikostí díky své vnitřní struktuře s počáteční kuželovou částí (na straně válce), která poskytuje zvýšení točivého momentu a zrychlení při nízkých otáčkách. Stejně jako u EVO My24 je u dvoutaktních modelů potvrzena nedávno představená nová kliková hřídel a pístnice se sníženou mezinápravovou roztečí (o 1,5 mm méně, na 114,5 mm ve srovnání se 116 mm), s výjimkou 125. Vrtání a zdvih zůstávají nezměněny, zatímco písty jsou nové modely Meteor.
Jak je známo, modely EVO Factory jsou vybaveny výkonnějšími motory než modely EVO a tato vlastnost je pro MY 24 opět potvrzena.
Díky snížené hmotnosti klikové skříně, titanové hlavici a sníženým střídavým hmotám je motocykl lépe ovladatelný, zatímco motory zaručují lepší výkon a jízdní vlastnosti a dosahují další úrovně výkonu a odezvy. Ovládání je jako vždy na vrcholu své třídy a vibrace jsou minimalizovány.
 

Rám a pérování

Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2025 liší od standardní verze následovně:

  • Odpružení: Vidlice EVO Factory MY 2025 má novou architekturu s trubkami Ø39 mm, o 1 mm větší než předchozí model. Tento zvětšený průměr vede ke zvýšení torzní tuhosti předního kola, což zlepšuje přesnost a snadnost jízdy na kole. Jeho chod je asymetrický, pravý sloupek obsahuje pružinu a je tedy určen pro řízení elastického tlumení a levý obsahuje otevřenou kartuši pro hydraulickou regulaci v kombinaci s tvrdou eloxovanou tyčí Ø12 mm, o celé 2 mm větší než předchozí model. Obě klanice jsou vybaveny pohodlnými seřizovacími prvky ovládanými eloxovanými šrouby s vnitřním šestihranem v různých barvách.

    Vývoj přední vidlice byl veden snahou vytvořit produkt s pevnější, ale zároveň lehčí strukturou: toho bylo dosaženo použitím speciální oceli, která umožnila snížit tloušťku tyče vidlice, aniž by byla ohrožena jeho pevnost, a k dosažení většího vnitřního průměru, což je užitečné z hlediska hydraulického řízení.

    Nový a větší vnitřní objem, který je k dispozici, umožnil použití součástí s větším průměrem, schopných řídit větší hydraulické průtoky, které poskytují progresivnější odezvu na kompresi, stejně jako větší přesnost v přizpůsobení nastavení.

    Ve srovnání s EVO jsou nové vidlice na modelu Factory speciálně kalibrované pro závodní použití, což se perfektně kombinuje s jinou kazetou, delší než standardní verze, což výrazně zlepšuje progresivitu nebo kompresi na konci.

    Je potvrzeno, že Evo Factory 25 má zlaté klanice , které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Výrazná barva je výsledkem úpravy TiN , která poskytuje vidlici vynikající vlastnosti s nízkým třením.

    Jediný tlumič, etalon ve své kategorii, dostává pro rok 2025 nové hliníkové tělo, které nahradí těžší ocel svého předchůdce a pomáhá snížit celkovou hmotnost motocyklu.

    Nové vlastnosti odpružení zaručují progresivnější odezvu kola v kompresi a vylepšené řízení odrazu, zjednodušují jízdu mezi kameny a schopnost absorbovat významné dopady, tak po skocích na velké překážky.

  • Třmeny řízení vyrobené ze sochorů s modře eloxovaným povrchem: poskytují tuhost a lehkost (váží přibližně o 100 g méně než standardní modely), jsou také vybaveny předozadními nastavitelnými držáky řídítek, které umožňují jezdci najít ideální polohu. Nová barva představená pro MY 25 také propůjčuje motocyklu vzhled bez kompromisů.
  • Modře eloxovaná řídítka: nová modře eloxovaná řídítka Reikon si zachovávají příkladnou flexibilitu, která je odlišuje, a nyní zaručují vzhled bez kompromisů.
  • Napínače řetězu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem: stupačky jsou odolné, lehké komponenty s protiskluzovými ocelovými kolíky zajišťujícími maximální přilnavost.
  • Hadice chladiče v červeném silikonu pro konkrétní verzi : tyto komponenty nabízejí lepší chladicí výkon a také dodávají motocyklu čistokrevný závodní vzhled.
  • Závodní brzdové kotouče Galfer : tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon a extrémně nízkou hmotnost, což přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.
  • Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec.
  • Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky.
  • Nová modrá eloxovaná kola Excel .
  • Pneumatiky Michelin X-light: lídr v oboru z hlediska hmotnosti, výkonu a přilnavosti ve všech situacích.
  • Nová grafika: nový design pro MY2025 se vyznačuje matně šedým rámem s kontrastními plastovými částmi, přičemž identifikační závodní přitažlivost dodává modrá a červená barva. Dvoutaktní tepelný štít je nyní červený, zatímco grafika a geometrie jsou agresivní. Eloxované modré komponenty dotvářejí vzhled motocyklu, „závodního“ než kdy předtím.

Doplňkové parametry

Kategorie: BETA Trial
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX