Trial EVO 300 2T MY24
Kód: 983300Detailní popis produktu
EVO 300 2T
300 2-takt je lídrem trialu. A pro milovníky velkoobjemových motorů s působivým točivým momentem při všech otáčkách motoru a perfektní základnou pro soutěže na klubové nebo profesionální úrovni. Velikost rámu i motoru byla optimalizována tak, aby maximalizovala schopnost motocyklu překonat i ty nejnáročnější překážky a technicky nejobtížnější zkoušky.
NOVINKY U EVO MY24
Klikový hřídel a ojnice se zmenšeným zdvihem pro kulatější dodávku a zlepšenou dynamiku motocyklu.
Válec a hlava: přepracované časování a spalovací komora, poskytující zlepšený točivý moment při nízkých otáčkách, při zachování výkonu motoru ve vyšších otáčkách.
Mapa motoru: optimalizována tak, aby byly komponenty využity co nejlepším způsobem a využilo se výkonu a poslušnosti motoru.
Výfukové potrubí: byla instalována ochrana potrubí, aby se zabránilo jakémukoli přehřátí a aby bylo potrubí chráněno před nárazy. Kromě funkčnosti to doplňuje celkový vzhled motocyklu (také na 125 2T)
Elektronický klíč: toto nové elektronické zařízení je držitelem exkluzivního evropského patentu uděleného společnosti Betamotor (EP3064405B1) a poskytuje funkci ochrany proti krádeži a zároveň chrání motocykl a jeho jezdce. Elektronický klíč je dvoudílná součást: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetická (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), který zastaví motor motocyklu v případě, že dojde k odpojení. Na rozdíl od normálního Kill-Switche však nový elektronický klíč obsahuje také funkci ochrany proti krádeži, která zabraňuje nastartování motocyklu při odpojení, a to díky kódování, které jedinečně spojuje motocykl s klíčem a chrání tak před krádeží, když je ponecháte motocykl bez dozoru. Větší ochrana pro motocykl a jezdce v jediném řešení, které je výhradně patentováno společností Betamotor; poprvé jako standardní výbava.
Evo MY24 si také zachovává všechny nedávné přírůstky v různých obsazích motorů, které potvrzují funkčnost osvědčeného technického balíčku, konkrétněji:
Přepracovaná maska chladiče: stejně jako optimalizace proudění vzduchu se také může pochlubit větším ochranným povrchem v oblasti uzávěru a tělesa chladiče, aby se zabránilo poškození těchto součástí při nárazech do větví, kamenů nebo v případě pádu.
Víko nádrže: tvar obepíná rám a umožňuje zakrytí všech vedení kabelů pro čistý a uspořádaný vzhled. Uvnitř je také umístěn přepínač mapování. Opravdu stojí za to připomenout, že EVO nabízí výběr ze dvou různých map motoru, které si jezdec může vybrat pomocí jednoduchého tlačítka na krytu nádrže. Díky tomuto umístění je tlačítko snadno dosažitelné a zároveň nabízí ochranu proti nárazům a neúmyslnému ovládání, zatímco LED indikátor umožňuje jezdci okamžitě identifikovat, která mapa je právě používána.
Zadní tlumič: tlumič EVO má všechny potřebné možnosti úprav, které jezdec potřebuje k přizpůsobení motocyklu, aby lépe identifikoval ideální nastavení. S implementovaným nejnovějším evolučním krokem je tlumič výrazně vylepšen, pokud jde o jeho progresivitu, odezvu a tlumení.
EVO MY24
Šikovné použití červené, v tomto případě použité pro zvýraznění šedého základu namísto primárního prvku, povyšuje vzhled motocyklu a vyzdvihuje původní estetiku. Frézovaná hliníková kyvná vidlice a rám zdůrazňují pevné spojení motocyklu se závoděním, kde jsou materiály čisté a vše je navrženo pro maximální výkon. Díky inovacím představeným v předchozím modelovém roce, díky nimž řada EVO stojí na vrcholu trialového sektoru, jsou všechny nedávné přírůstky do motocyklu potvrzeny i pro rok 2024, avšak s aktualizacemi estetického dopadu s novou grafikou. Hlavní novinkou z hlediska výbavy je zavedení elektronického klíče (trhačky), který hraje dvojí roli a kombinuje tradiční pasivní ochranu motocyklu a bezpečnostní funkci pro jezdce tradičně reprezentovanou přepínačem Kill-Switch s inovativní funkcí ochrany proti krádeži. Řada EVO je jednou z nejrozsáhlejších v této třídě a nadále nabízí celkem šest různých modelů, z nichž každý má svůj vlastní charakter a je schopen vyhovět potřebám všech jezdců, čímž zvyšuje potenciál a úroveň požitku, kterou každý zažije.
TECHNICAL DATA EVO 2T 300cc CHASSIS Frame Single wave aluminium beam Wheel base 1305 mm Max length 1990 mm Max width 850 mm Max height 1115 mm Seat height 660 mm Ground clearance 310 mm Footrest height 348 mm Fuel tank capacity 2,8 l. Reserve 0,5 l. Cooling system capacity 600 cc Front suspension Hydraulic fork with ø38 mm shaft Rear suspension Hydraulic monoshock Shock absorber stroke 62 mm Front wheel travel 165 mm Rear wheel travel 180 mm Front brake disc ø185 mm with 4 piston caliper Rear brake disc ø160 mm with 2 piston caliper Front rim 21 x 1,6 - 32 holes Rear rim 18 x 2,15 - 32 holes Front tyre 2,75 - 21 Rear tyre 4.00 R 18 ENGINE Type Single-cylinder, 2-stroke, liquid cooled, lamellar induction in the crankcase Bore 79,0 mm Stroke 60,5 mm Displacement 296,5cc Compression ratio 10,6:1 Ignition Electronic Hidria 12V - 110W Spark plug NGK GR7CI8 Lubrication mix with fuel 1,5 % (synthetic oil) Feeding with carburettor Carburettor Keihin PWK ø 28mm Spark advance Variable Clutch Wet multi-disc clutch with cush-drive rubber Primary trasmission Z. 22/69 Transmission 6 speed Secondary trasmission chain Engine oil SAE 10W/30 (550 cc) Consumption l/100 km 2,8 Pollution Co2 [g/km] 66
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.