DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly/skútry a dopravu na Slovensko.

Motokros RX 250 2T MY26

Kód: 983361
Novinka
209 900 Kč 173 471 Kč bez DPH
Na dotaz: Piaggio 732 576 639
Motokros RX 250 2T MY26

Chceš si s námi zahrát? Beta se s novým modelem RX MY26 dostává do nové dimenze zábavy a dokazuje, že věří v projekt MX jako nikdy předtím. Rozšiřuje svou řadu a klade nové základy pro vývoj kompletní modelové řady 2T a 4T.

Detailní informace

Detailní popis produktu

RX 250 2T

 

  • Motor : oba objemy motorů dostaly zcela nové, účelově vyrobené motory. Model RX 350 2T byl navržen tak, aby dosahoval co největšího lineárního přenosu výkonu a dal jezdcům možnost využít velký dostupný výkon v případě potřeby, zatímco RX 250 2T se může spolehnout na explozivní výkon a je připraven závodit za všech podmínek.
  • Hlava : Prvním znatelným rozdílem při pohledu na nové motory je jistě hlava s dvojitou zapalovací svíčkou u modelu RX 350 2T, zatímco model o objemu 250 ccm se stále spoléhá na klasickou jednu zapalovací svíčku. To ještě více odlišuje charakter obou motocyklů. Model o objemu 250 ccm poskytuje jezdcům vysokootáčkový motor, který konkuruje motocyklům typu 250 4T, zatímco model o objemu 350 ccm si udržuje větší točivý moment a zaoblený průběh zátahu, což usnadňuje jeho rekreační použití při nižších rychlostech a zároveň poskytuje dostatek celkového výkonu pro závodní použití.
  • Válec, píst a rozvodný ventil : pro další odlišení obou motocyklů – kromě zřejmého objemu motoru – pracovali inženýři společnosti Betamotor na nových válcích a pístech, navržených speciálně pro každý motor. Rozvodný ventil byl také přesně kalibrován pro řízení obou dodávek pomocí různých pružin.
  • Kliková hřídel : oba motocykly mají odlišný zdvih, přičemž 250cc dosahuje 72 mm a 350cc 73,6 mm.
  • Kliková skříň : nové klikové skříně motoru s různými vnitřními prvky mezi oběma objemy, odpovídající klikové hřídeli každého modelu.
  • Převodovka : Převodovky jsou společné pro oba modely, jediný rozdíl spočívá v konečných převodových poměrech řetězových kol, 13/50 u modelu 250 a 13/47 u jeho starší sestry.
  • Výfuk : také novinka pro oba modely. Výfukové systémy byly navrženy tak, aby vylepšily vlastnosti obou motorů, a liší se vnitřním průměrem tlumiče, který je u modelu 350 větší.
  • Nové komponenty sdílené všemi objemy motorů:

    • Grafika : moderní závodní vzhled, jednoduchý a zároveň výrazný, finální doplněk italské řady RX.
    • Radiátory : jejich nosná konstrukce byla zesílena, aby se zabránilo jakékoli deformaci, která by mohla ovlivnit jejich provoz, a to i při náročném používání.

    Následující prvky jsou potvrzeny u celé řady:

    • Rám : geometrie zůstává nezměněna, rám nyní obsahuje litou výztuhu pro další zpevnění rámu kolem oblasti krčku řízení. To zvyšuje spolehlivost a tuhost nejvíce namáhané části rámu.
    • Hliníkový zadní pomocný rám a speciální box filtru : hliník dodává konstrukci správnou úroveň tuhosti. Lehký, ale zároveň dostatečně pevný, aby zvládl nároky motokrosu. Přístup k filtru zůstává na levé straně motocyklu, je extrémně snadný a intuitivní a navíc se ovládá bez použití nářadí. Sedlo s tlačítkem se také odnímá bez nářadí.
    • Odpružení Kayaba : vidlice (48 mm) a jednoduchý tlumič (50 mm) jsou u nových modelů speciálně kalibrovány s důrazem na ovladatelnost a stabilitu při stoupajícím tempu. Výsledné nastavení je dostatečné k tomu, aby si každý jezdec, od amatérů až po profesionály, zajistil sebevědomí.
    • Brzdový systém Nissin : s plovoucími třmeny a kotouči Galfer o průměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu pro výkonné a modulární brzdění.
    • Řetěz : bez O-kroužků, lehčí a hladší.
    • Lithiová baterie : lehčí a nezbytná pro rychlé starty.
    • Silentblok řídítek : Úchyty řídítek Xtrig Flexfit poskytují pohodlné uchopení na řídítkách pro lepší kontrolu a snížení vibrací.

    Abychom dokončili náš přehled o motocyklech:

    • Mapy motoru : všechny modely RX jsou vybaveny dvěma specifickými mapami motoru (mokrý a suchý), zatímco čtyřtaktní model má také čtyři úrovně kontroly trakce (zapnuto/vypnuto/aktivní s tvrdou mapou/aktivní s měkkou mapou) pro řízení značného výkonu vozidla ve všech terénních podmínkách. Tlačítko pro výběr mapy a TC se nachází na náraznících řídítek.

    Všechny modely RX budou dodávány s personalizovaným stojánkem. Model 4T má navíc čtyři různé kladky plynu pro přizpůsobení odezvy plynového pedálu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Motorky
Záruka: 2 roky

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX