Honda DAX 125 2025
Kód: 180830/CER 180830/MOD 180830/BIL Zvolte variantuDetailní popis produktu
Skutečné retro kouzlo
Možná si říkáte, proč se vlastně jmenuje Dax. Hlavní rám z lisované oceli ve tvaru písmene T totiž vypadá jako Dachshund – jezevčík. Je vyroben s využitím technických znalostí 21. století, je robustní a stylový. Další díly mají dokonalé dobové detaily: vysoká řídítka mini ape, nahoru zahnutý tlumič výfuku inspirovaný terénní jízdou a dvojité sedlo. To všechno dodává Hondě Dax nezaměnitelný a okouzlující vzhled.
Potěšení z jízdy bez kompromisů
Dax je tu pro všechny. Proto jsme chtěli, aby se vám na něm snadno jezdilo. Sedlo je ve výšce pouhých 775 mm a pohodlí a uvolněná, ale vzpřímená pozice vám zajistí přirozenou kontrolu. Vysoce kvalitní odpružení – 31mm obrácené přední vidlice a dvojité zadní tlumiče – se postará o luxusní jízdu. To všechno ve spojení se širokými předními i zadními pneumatikami, které dokonale přilnou ke každému druhu povrchu. Pro pocit jistoty a klidu je tu ještě jednokanálové ABS, které řídí brzdnou sílu na hydraulické přední a zadní třmeny.
Spolehlivá a efektivní jízda
Vyrobeno pro dlouhou životnost a plynulý provoz. Vzduchem chlazený motor o objemu 124 cm3 s točivým momentem 10,8 Nm zajišťuje svižné zrychlení ve městě a reálnou cestovní rychlost 90 km/h ve dvou. Má také úspornou spotřebu 63,7 km/l (režim WMTC). A všechno je ještě jednodušší díky odstředivé spojce, se kterou můžete klidně zapomenout na páčku spojky – stačí otočit plynem a vyrazit. Řazení všech čtyř rychlostních stupňů se provádí nožní pákou, ale veškerou práci odvádí systém.
Poutavé detaily
Největší pozornost přitáhnou maličkosti. Chromované zadní madlo je dokonale stylové a také funguje jako elegantní držadlo pro spolujezdce. Kryt chrání koncový převodový řetěz před nepřízní počasí (a volnějším oblečením) a černočerná 12palcová 5paprsková kola přidají nádech modernosti. S plným LED osvětlením a kompaktním kulatým LCD displejem s negativním zobrazením budete mít přehled o všem, co potřebujete vědět.
Motocykly vytváří vzpomínky
A také ty zázračné. První otočení plynové rukojeti, prorážení vzduchu při jízdě a pocit jedinečnosti. Svobody. Přesně to umí Dax. Dokáže každému otevřít bránu motocyklového světa dokořán. A dokáže to s typickým autentickým a troufalým šarmem. Celých 40 let pobýval mimo Evropu, ale teď je náš starý známý tady. A určitě se vám postará o nové zážitky.
MOTOR |
|
Typ motoru |
Vzduchem chlazený, čtyřtaktní, s rozvodem OHC a se 2 ventily |
Zdvihový objem |
124 cm3 |
Vrtání x zdvih (mm) |
50,0 x 63,1 mm |
Kompresní poměr |
10,0 : 1 |
Maximální výkon |
6,9 kW při 7 000 ot./min. |
Max. točivý moment |
10,8 Nm při 5 000 ot./min. |
Úroveň hluku (dB) |
78 dB |
Max. rychlost |
90 km/h |
Olejová náplň |
1,0 l |
Startování |
Elektrické |
PALIVOVÝ SYSTÉM |
|
Karburace |
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Objem palivové nádrže |
3,8 l |
Emise CO2 (WMTC) |
35 g/km |
Spotřeba paliva |
1,5 l/100 km |
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA |
|
Kapacita baterie |
12 V, 3,7 Ah |
HNACÍ ÚSTROJÍ |
|
Typ spojky |
Mokrá vícelamelová automatická odstředivá spojka |
Typ převodovky |
4stupňová rotační |
RÁM |
|
Typ rámu |
Lisovaný páteřový rám |
PODVOZEK |
|
Rozměry (D x Š x V) |
1 760 x 760 x 1 020 mm |
Rozvor kol |
1 200 mm |
Záklon rejdového čepu |
24,9° |
Závlek |
84 mm |
Výška sedla |
775 mm |
Světlá výška |
180 mm |
Pohotovostní hmotnost |
107 kg |
Poloměr otáčení |
2 m |
ZAVĚŠENÍ KOL |
|
Přední vidlice |
31mm teleskopická inverzní vidlice, zdvih v ose kola 100 mm |
Zavěšení zadního kola |
Dva tlumiče, zdvih v ose kola 120 mm |
KOLA |
|
Přední kolo |
5paprskové z lehké slitiny 12 X MT2,75 |
Zadní kolo |
5paprskové z lehké slitiny 12 X MT3,50 |
Pneumatika vpředu |
120/70-12M/C 51L |
Pneumatika vzadu |
130/70-12M/C 56L |
BRZDY |
|
Typ ABS |
Jednokanálový systém ABS |
Brzdy vpředu |
Jedna hydraulická s 220mm kotoučem, ABS s jednotkou IMU |
Brzdy vzadu |
Jedna hydraulická se 190mm kotoučem |
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA |
|
Přístrojový panel |
LCD |
Světlomet |
LED |
Zadní světlo |
LED |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.