Honda CMX1100 DCT REBEL verze Travel (2024)
Kód: 138713Detailní popis produktu
Všichni si pak zamilují charakter a výkon řadového dvouválcového motoru o objemu 1 084 cm3 (stejného jako u modelu CRF1100L Africa Twin), který byl přepracován s důrazem na mimořádně silný zátah a charakter v nízkých a středních otáčkách a v rámci těchto úprav získal také charakteristický výraznější zvuk.
Elektronicky řízená škrticí klapka jezdci nabízí tři sofistikované jízdní režimy s řadou přednastavených parametrů pro různé jízdní situace nebo nálady jezdce, včetně nastavení výkonu motoru, brzdění motorem, úrovně zásahů systému nastavitelné kontroly trakce s integrovaným systémem Wheelie Control pro zamezení zvedání předního kola, či map řazení volitelné dvouspojkové převodovky DCT. Součástí standardní výbavy je tempomat.
Jakožto bobber pro 21. století se velký Rebel i přes svůj obnažený charakter vyznačuje minimalistickými rysy. Ocelové blatníky vpředu i vzadu zakrývají široké pneumatiky; v kruhovém světlometu se mísí vzhled ze staré školy s moderními LED diodami a odráží se v něm kruhový negativní LCD přístrojový panel. Pro více komfortu se v odkládací schránce pod sedlem nachází USB-C nabíječka.
Pro rok 2023 se rodina rozšířila o speciální cestovní Touring verzi – CMX1100T Rebel. Výrazný stroj lakovaný v černé metalíze Gunmetal Black Metallic je vybaven širokou aerodynamickou polokapotáží a pevnými kufry pro ještě více pohodlí a dobrodružství na dlouhých cestách.
Řadový dvouválcový motor o objemu 1 084 cm3 nabízí jako vždy dostatek výkonu, ke kterému přidává zemitý charakter a sugestivní zvuk výfuku. Komplexní balík podpůrné elektroniky zahrnuje systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control s integrovaným systémem pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie Control), tempomat a 3 přednastavené jízdní režimy ovládané prostřednictvím elektronicky řízené škrticí klapky. Prvotřídní výbava zahrnuje 43mm kazetovou přední vidlici, dva zadní tlumiče a čtyřpístový radiálně umístěný přední brzdový třmen. Osvětlení je složeno výhradně z LED diod a nový je i negativní LCD přístrojový panel. Volitelně je k dispozici také 6stupňová dvouspojková převodovka DCT.
- Syrový styl kombinující svalnaté proporce s nenápadnou jednoduchostí
- Kompletní LED osvětlení, světlomet se 4 LED diodami
- Klíčem zapalování se ovládá i otevírání sedla, pod kterým se nachází odkládací schránka a USB-C nabíjecí zásuvka
- Tempomat součástí standardní výbavy
- Nová verze Touring přidává aerodynamickou polokapotáž a kufry
- Řadový dvouválcový motor s objemem 1 084 cm3
- Vysoký výkon s dobře definovaným charakterem
- Elektronicky řízená škrticí klapka a vyladěný zvuk výfuku
- Elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire – TBW)
- 3 standardní jízdní režimy plus nastavitelný uživatelský režim USER
- Systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) se 3 úrovněmi
- 3 standardní mapy řazení v (automatickém) režimu D odrážejí přednastavené jízdní režimy
- Možnost přednastavení chování převodovky v režimu USER
- Styl modelu Rebel podtrhuje jeho výrazný ocelový trubkový rám
- Geometrie řízení je zárukou stability a snadné ovladatelnosti
- 43mm kazetová přední vidlice a dva postranní zadní tlumiče umožňují nastavení předpětí pružin
- Radiální čtyřpístový přední brzdový třmen a 330mm plovoucí kotouč
- Pneumatiky 130/70B18 vpředu a 180/65B16 vzadu
MOTOR |
|
Typ |
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec SOHC s 8 ventily, 270° fázováním klikového hřídele a hlavou Uni-cam; splňuje EURO5 |
Zdvihový objem |
1084 cm3 |
Vrtání a zdvih |
92 mm x 81,5 mm |
Kompresní poměr |
10,1 : 1 |
Maximální výkon |
64 kW při 7 000 ot./min. |
Max. točivý moment |
98 Nm při 4 750 ot./min. |
Olejová náplň |
4,8/4,3 (5,2/4,7 u DCT) |
PALIVOVÝ SYSTÉM |
|
Karburace |
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Objem palivové nádrže |
13,6 l |
Spotřeba paliva |
4,9 l/100 km – MAN i DCT |
Úroveň hluku (dB) |
Lurban 75,7 dB, Lwot 79,6 dB – MAN; |
Emise CO2 |
114 g/km – MAN i DCT |
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA |
|
Startování |
Elektrické |
Kapacita baterie |
12 V / 11,2 Ah |
Výkon alternátoru |
0,419 kW |
HNACÍ ÚSTROJÍ |
|
Typ spojky |
MAN: Mokrá lamelová spojka DCT: Mokrá lamelová, hydraulická dvouspojková |
Typ převodovky |
MAN: 6stupňová manuální převodovka DCT: 6stupňová dvouspojková převodovka |
Stálý převod |
Řetěz |
RÁM |
|
Typ |
kosočtvercový |
PODVOZEK |
|
Rozměry (D x Š x V) |
2 240 mm x 853 mm x 1 115 mm – MAN |
Rozvor kol |
1 520 mm |
Záklon rejdového čepu / Úhel vidlice |
28° / 30° |
Závlek |
110 mm |
Výška sedla |
700 mm |
Světlá výška |
120 mm |
Pohotovostní hmotnost |
CMX1100 – MAN: 223 kg / DCT 233 kg CMX1100T – MAN: 238 kg / DCT 248 kg |
ZAVĚŠENÍ KOL |
|
Typ vpředu |
43mm kazetová s regulací předpětí |
Typ vzadu |
Dva postranní zadní tlumiče s regulací předpětí |
KOLA |
|
Typ vpředu |
Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
Typ vzadu |
Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
Velikost ráfku přední |
MT3.50 |
Velikost ráfku zadní |
MT5.00 |
Pneumatika vpředu |
130/70B18 M/C |
Pneumatika vzadu |
180/65B16 M/C |
BRZDY |
|
Systém ABS, Typ |
2kanálový systém ABS |
Typ vpředu |
Radiálně umístěný celistvý čtyřpístový brzdový třmen, jeden 330mm plovoucí kotouč |
Typ vzadu |
Jednopístový třmen, jeden 256mm kotouč |
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA |
|
Přístrojový panel |
Předsazený 120mm inverzní LCD přístrojový panel, USB-C nabíjecí zásuvka |
Zabezpečovací systém |
HISS |
Světlomet |
LED |
Zadní světlo |
LED |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.