Enduro XTRAINER 300 2T MY24
Kód: 983319Detailní popis produktu
NOVINKY MY24
Vzhledem k vlastnostem a vylepšením, která motocykl obdržel v předchozím modelovém roce (zadní podsedlový rám, sací systém, baterie, větší nádrž a nové plasty), je hlavní inovací tohoto modelu inovativní elektronický klíč, zcela nová součást na motocyklu značky Beta.
Elektronický klíč: magnetický klíč typu „kill-switch“. Zařízení představuje absolutní inovaci jak pro Betu, tak pro celý enduro svět. Nový elektronický klíč je bezpečnostním systémem, který současně plní jak funkci ochrany proti krádeži, tak i funkci ochrany motocyklu a jezdce a je registrovaným exkluzivním evropským patentem od Betamotor (EP3064405B1).
Skládá se ze dvou částí: jedné, která zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, a druhé magnetické (jezdec ji může nosit pomocí popruhu na zápěstí), která se připojí, aby se motocykl aktivoval.
Funkce ochrany proti krádeži: jako v automobilovém světě, zařízení vylučuje možnost nastartování motoru při odpojení díky kodifikaci, která jedinečně odpovídá klíčku od motorky, čímž znemožňuje krádež motocyklu při ponechání bez dozoru. To poprvé přidává další ochranu k pouhému zámku řízení.
Vyšší úroveň bezpečnosti pro jezdce a motocykl: se stejnou funkcí jako zařízení „Kill-Switch“ se motocykl vypne, když se magnetický kontaktní bod připojí k zápěstí jezdce a odpojí se od řídítek motocyklu. Vypnutí motoru zabraňuje poškození motoru v případě pádu a poskytuje větší bezpečnost pro jezdce, pokud ztratí kontrolu nebo je motocykl na zemi s otevřeným plynem. Větší ochrana pro motocykl a jezdce exkluzivně vyvinuté společností Betamotor.
Kromě toho jsou u modelu Xtrainer 2024 aktualizovány následující komponenty:
Sedadlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytovala větší pohodlí jezdci, jako u rodiny RR. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů výrazně zvyšují komfort Xtraineru při jízdě.
Grafika: nová grafika připomíná větší sourozence RR. Charakteristická Beta červená je skutečně doprovázena kontrastními černými a bílými prvky v návaznosti na styl, který motocykl obdržel s předchozím restylingem, ale nyní ještě více přizpůsobené, geometrické a snadno rozpoznatelné.
XTRAINER 300 2T MY24
Díky jedinečným vlastnostem, jako je prvotřídní poddajnost motoru a skvělé jízdní vlastnosti, Xtrainer dokonale odpovídá potřebám všech jezdců, kteří hledají motocykl, který je snadno ovladatelný, praktický a umožňuje jezdci cítit se pohodlně za všech podmínek. Xtrainer, inspirovaný světem trialu, se dokáže s odzbrojující lehkostí přizpůsobit řadě situací. Ať už jste amatér, který hledá svůj první off-roadový motocykl, zkušený enduro jezdec, který hledá méně únavný a méně náročný motocykl, nebo zkušený jezdec, který chce extrémního enduro společníka, Xtrainer je ideálním řešením. Využitelnost motocyklu v každé situaci umožňuje jezdci soustředit se pouze na jízdu a užívat si nádherný svět off-roadu. Nižší výška oproti velkému bratru RR s úzkou střední částí a přenosem výkonu, který lze snadno ovládat od nízkých po vysoké otáčky, Xtrainer má sílu, kterou potřebuje k udržení závodního stylu, ale upřednostňuje o něco pomalejší a techničtější trasy, kde může využít své trialové poslání, stejně jako točivý moment dvoudobého motoru Beta 250 nebo 300. Recept složený z jednoduchých ingrediencí, které jsou dovedně smíchány, aby vznikl mimořádný výsledek.
Prvky v tomto dokonalém receptu lze shrnout následovně:
Nízká hmotnost: pouhých 99 kg motocyklu, který je tak extrémně obratný a intuitivní, dokonce i pro nováčky.
Výška sedla: snížená o 20 mm ve srovnání s řadou RR, což umožňuje jezdcům dosáhnout na zem i v náročných podmínkách.
Brzdy: Hydraulické, značky Nissin, kotouče o rozměrech 260 mm vpředu a 240 mm vzadu.
Baterie: lehká, vysoce výkonná lithiová baterie.
Vidlice a tlumič: R16V se 43mm kluzáky vpředu a tlumič s přepákováním vzadu. Odpružení lze plně přizpůsobit, vidlice nabízí nastavitelné předpětí pružiny a odskok, zatímco tlumič je nastavitelný z hlediska předpětí pružiny, komprese a odskoku.
Přívěra: může být externě nastavena jezdcem, což umožňuje efektivní přizpůsobení výkonu motoru tak, aby vyhovoval všem jízdním podmínkám.
Přepínání map s tlačítkem na řídítkách: Dvě polohy pro rychlejší nebo pomalejší odezvu motoru.
Palivová nádrž: průhledná nádrž s objemem 8,8 litru.
Automatický oil-mix: umístěná pod sedadlem (které se snadno otevírá stisknutím tlačítka), odpadá potřeba směsi oleje s palivem.
Měkké pneumatiky: jejich měkká směs a agresivním designem zaručuje přilnavost v každé situaci, jezdec těží z reakcí, které jsou méně škubavé ve srovnání s pneumatikou s tužší bočnicí.
Chladicí ventilátor: ačkoli dvoutaktní motor nabízí dobrou tepelnou rovnováhu, ventilátor je namontován jako standard u Xtraineru, aby bylo zajištěno, že motor vždy udržuje ideální provozní teplotu, a to i na pomalejších trasách.
Elektrický startér: přesný a spolehlivý, nezbytný při startování motocyklu v obtížných situacích.
Motor a spojka: odvozeno od velkého RR, dodávka výkonu je uzpůsobená Xtraineru, aby vyhovovala jeho vlastnostem.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.