DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Enduro RR 50 RACING

Kód: 983303
Novinka
Značka: BETA
112 900 Kč 93 306 Kč bez DPH
Na dotaz: Piaggio 732 576 639

Beta věří v novou generaci motocyklistů a mění sny mladých lidí ve stylovou dvoukolovou realitu po celé generace a je nyní připravena odhalit nový styling pro celou svou řadu 50ccm - Enduro a Motard.

Moderní, geometrický a odvážný design charakterizuje modely 50ccm 2023. Styl, který si oblíbili mladí motorkáři, kteří hledají speciální motorku s atraktivním vzhledem, ale zároveň jednoduchou a elegantní, kterou lze přizpůsobit cestě do školy i prvnímu závodnímu okruhu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

MOTOR

2-taktní jednoválcový motor, 6 rychlostních stupňů, kapalinou chlazený, vybavený smešovačem oleje.
Nové řazení s novými kovanými vidlicemi pro přesnější spojku a ještě více reaktivní a uspokojivý jízdní styl.

Nový systém rekuperace výfukových spalin podle předpisu Euro 5.

Nový filtrační box. Nedílnou součástí designu motorky, který byl vyvinut s cílem snížit hluk podle platných predpisů. Ještě praktičtější s rychloupínacím systémem pro snadnější údržbu, stejně jako mají závodní motocykly.

PODVOZEK

Nový podvozek s přepracovanou geometrií pro lepší ovladatelnost a lepší agilitu.

Nový design: čistý závodní styl inspirovaný větším RR 2T/4T.

Vše je zcela nové:

provedení nádrže, plasty (maska, boční panely) a sedlo.

Zadní pomocný rám z technického polymeru, který dokonale integruje elektrické komponenty, skríň filtru a ocelové držáky.

Organický a moderní design určený pro dospělé.

Delší kyvná vidlice pro zvýšenou jízdní stabilitu a lepší trakci.

Tlumiče se zvětšeným zdvihem u verze Enduro

Nový výfuk: kompaktní, závodní, hodný skutečné závodní motorky.

Nový jednozámkový systém. Pouze jeden klíč pro zámek řízení/zapalování, nádrž a sedlo.

Více pohodlí a bezpečnost.

Nové zadní LED zadní světlo pro lepší identifikaci zpoza motorky.

Brzdy: přední Ø 260 mm, zadní Ø 220 mm

Nová nádrž 6,5l.

Nové mikrolité stupačky pro bezprecedentní kontrolu nad jízdou.

Ohromující grafika polepů: jedinečný styl, který nezůstane bez povšimnutí.

ROZDÍLY OD STANDARDNÍ VERZE

Hliníková kyvná vidlice.

Upside-down ø 41 mm nastavitelná vidlice.

Tapered řídítka ø 28,5 mm bez hrazdy.

Červený eloxovaný hliníkový tlumič výfuku.

Zadní odpružení s přepákováním. Zadní tlumič s plynovou nádrží, nastavitelné predpětí, komprese a odskoku.

Žádná vyvažovací hřídel: menší setrvačnost motoru pro lepší závodní výkon.

Dva chladiče.

Hliníkové ráfky. 

Bez oil-mixu stejně jako u závodních motorek.

Červený rám

Dvoupístkový přední brzdový třmen.

Černá řadicí páka a brzdový pedál.

Hliníkové řetězové kolo.

TECHNICAL DATA RR 50 ENDURO RACING CHASSIS Frame Steel double cradle frame Wheel base 1428 mm Max length 2090 mm Max width 810 mm Max height 1205 mm Seat height 935 mm Ground clearance 345 mm Footrest height 400 mm Dry weight 83,5kg Fuel tank capacity 6,5 l. Reserve 1,5 l. Cooling system capacity 1,0 l. Front suspension Hydraulic fork USD with ø 41 mm shaft Rear suspension Monoshock with progressive leverage Shock absorber stroke 124 mm Front wheel travel 265 mm Rear wheel travel 255 mm Front brake Wave disc ø260 mm Rear brake Wave disc ø220 mm Front rim 21 x 1,6 - 36 holes Rear rim 18 x 1,85 - 36 holes Front tyre 80/90 - 21 Rear tyre 110/80 -18 ENGINE Type Single-cylinder, 2-stroke, liquid cooled Bore 40,3 mm Stroke 39 mm Displacement 49,7 cc Compression ratio 12:1 Starter Kick Generator Electronic AET 12V - 85W Spark plug NGK BR9ES Intake system Reed valve in the engine case Lubrication Mixture 2% Fuel system Carburetor Clutch Wet multi-disc clutch Primary trasmission Z.20/71 Transmission 6 speeds Secondary Trasmission Chain Engine oil SAE 20W/30 Consumption l/100 km 2,41 Co2 Emission [g/km] 57

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Motorky
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX