DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Enduro RR 300 2T RACING MY24

Kód: 983310
Novinka
Značka: BETA
259 900 Kč 214 793 Kč bez DPH
Ověřte dostupnost e-mailem

Je možné zlepšit rám, odpružení a výkon vítězné motorky mistrovství světa?

Není to snadné, když jde o motocykly Steva Holcomba nebo Brada Freemana, ale technici Betamotor mají rádi výzvy, a tak došlo ke dvěma zásadním inovacím u modelů Racing 2024, zdvojnásobuje jízdní vlastnosti, výkon a zábavu!

Detailní informace

Detailní popis produktu

RR 300 2T

300 2T: Vyrobeno pro ty, kteří oceňují a velký motor s významným točivým momentem při jakékoliv rychlosti. Vhodné pro ty kteří upřednostňují dlouhé "kvalty".

Olejová směs

U dvoutaktní řady modelů RR Racing MY24 se společnost Beta rozhodla zůstat u svého výběru skoncovat s automatickým směšovačem, takže jejich závodní motocykly i nadále zůstavají lehké a v důsledku toho i hbité. Dvoutaktní motocykly RR Racing proto musí být tankovány "premix" (směs olej/benzín) – charakteristika podtrhující čistokrevnou závodní povahu této verze. Tyto motocykly ovšem stále mohou být vybaveny směšovačem oleje, který je k dispozici jako příslušenství od Bety v katalogu továrních dílů.

NOVÝ MOTOR RR 300 RACING

Motor mnohonásobně ověnčeného modelu Brada Freemana, který vyhrál několik mistrovství světa, je známý v offroad kraji pro svůj točivý moment a lineární dodávku výkonu. Dokáže nabídnout vynikající progresivní výkon v celém rozsahu otáček a v případě potřeby poskytuje špičkový výkon. Se zavedením nové hlavy válců s dvěmi zapalovacími svíčkami jsou tyto vlastnosti ještě vylepšeny: dodávka je ještě lineárnější, a přestože se zvýšil maximální výkon, poslušnost motocyklu se zřetelně zlepšila. Tohoto výsledku bylo dosaženo díky dvěma zapalovacím svíčkám, které mají spoustu výhod:

  • Nabízejí zlepšené rozložení bodů vznícení paliva ve spalovací komoře, nižší spotřeba paliva, zvýšení účinnosti systému a dosažení a výrazně nižší hladina zbytků díky větší karburační stabilitě ve všech otáčkách motoru. To se promítá do hladšího doručení.
  • Rozsah použití motoru je dále rozšířen, protože má dostupný vyšší točivý moment a vyšší výkon.
  • Dvě zapalovací svíčky jsou řízeny dvěma zcela samostatnýmy elektrickýmy systémy. To znamená že pokud se jedna ze svíček zanese, motor bude stále schopen běžet, sice s nižší účinností, ale umožní dokončit závod nebo jízdu.
  • Dvoutaktní motor 300 má nyní valivá ložiska odlišná od těch z předchozí modelových roků, která zlepšují spolehlivost motoru.

  • NOVÝ RÁM

    Pokud jde o odpružení, vidlice a zadní tlumič Kayaba je už standardním vybavením všech modelů RR Racing, přičemž hlavní inovace zahrnuje nový rám:

    Nový rám: Nosníky trubky řízení jsou větší než v minulosti (1 cm), zavedené v za účelem zajištění větší tuhosti kola, aby se snížila celková flexe. Co se týče jízdy, tak tohle se promítá do větší přesnosti při vjezdu do zatáček a během nich, kde to umožňuje větší tuhost a lepší přilnavost motocyklu ve stopě s lepší a přímější odezvou. Tato hlavní modifikace, již úspěšně používaná v soutěži oficiálním týmem, s sebou přináší sérii úprav v podpěrách, uložení motoru a tak dále, zavedených pro podporu nového rámu vlastnosti. Kromě výše uvedených úprav bylo upraveno uchycení stupaček a zadní brzdy, upraveno bylo také uložení motoru. Přesněji řečeno, držáky na stupačky jsou nyní dole užší, aby se zabránilo možnosti kontaktu se zemí při jízdě v hlubokých vyjetých kolejích. Držák brzdového válce byl na přepracován tak, aby v něm mohl být uložen nový Nissin brzdový válec.

    Nissin: nový rám je nyní schopen pojmout nový, výkonnější brzdový válec Nissin. Tato součást představuje pokrok oproti předchozímu modelu a vyznačuje větší brzdnou silou. Balíček nových funkcí představených na RR Racing MY24 je završen vysokou úrovní komponentů spolu s precizními vlastnosti, které tyto modely odlišují od řady RR.

     

    MY24 RACING

    Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.

    Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben. Nový rám je navíc nyní schopen pojmout nový, výkonnější brzdový válec Nissin. Tato součást představuje pokrok oproti předchozímu modelu a vyznačuje větší brzdnou silou.

    Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým neplastovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.

    Odpružení

    • 48 mm Kayaba (KYB) AOS vidlice s uzavřenou cartridge: Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelná komprese a tlumení odskoku umožňuje každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Betamotor inženýři překalibrovali vidlice, aby optimálně fungovaly s novým rámem.

    • Zadní tlumič Kayaba (KYB) C46: Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň přenášené trakce vozidla a konzistence výkonu i při obzvláště náročném používání a jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou vnější komprese (jak vysoká, tak i nízká rychlost) a nastavení odskoku.

    Závodní komponenty
    • Rychloupínací přední osa kola: okamžitě rozpoznatelná podle červeně eloxované uvolňovací páčky, tato komponenta je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
    • Vyztužené chrániče rukou: nové chrániče rukou, navržené a vyrobené ve firmě Betamotor se vyznačují dvousložkovým materiálem formy, v červené a modré barvě, které nejen dávají motocyklu závodní vzhled, ale zároveň jsou mimořádně odolné i v tom nejdrsnějším terénu.
    • Stupačky ze slitiny Ergal: pro zajištění maximální kontroly za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, modely RR Racing jsou vybaveny černými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky, s velkou kontaktní plochou.
    • Zadní řetězové kolo s eloxovaným hliníkovým jádrem a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS: prvotřídní výkon, lehkost a síla - perfektní mix všech vlastností.
    • Speciální červené a modré závodní sedadlo: s protiskluzovým horním krytem a kapsou na dokumenty. Bezkonkurenční přilnavost, pohodlí a praktičnost.
    • Eloxovaná černá řadicí páka a pedál zadní brzdy.
    • Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla motorového oleje a víčko olejového filtru z eloxovaného červeného hliníku.
    • Napínače řetězu z červené slitiny ergal.
    • Nová závodní grafika a červené a modré polepy kol.

Doplňkové parametry

Kategorie: Motorky
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX