DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Enduro RR 2T 50 SPORT

Kód: 140025/B 140025/ERV Zvolte variantu
Novinka
Značka: BETA
99 900 Kč 82 562 Kč bez DPH
Na dotaz: Piaggio 732 576 639 Na dotaz: Piaggio 732 576 639 Zvolte variantu
Varianta

Beta věří v novou generaci motocyklistů a mění sny mladých lidí ve stylovou dvoukolovou realitu po celé generace a je nyní připravena odhalit nový styling pro celou svou řadu 50ccm - Enduro a Motard.

Moderní, geometrický a odvážný design charakterizuje modely 50ccm 2023. Styl, který si oblíbili mladí motorkáři, kteří hledají speciální motorku s atraktivním vzhledem, ale zároveň jednoduchou a elegantní, kterou lze přizpůsobit cestě do školy i prvnímu závodnímu okruhu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

PODVOZEK

Nový podvozek s přepracovanou geometrií pro lepší ovladatelnost a lepší agilitu.

Nový design: čistý závodní styl inspirovaný větším RR 2T/4T.

Vše je zcela nové:

provedení nádrže, plasty (maska, boční panely) a sedlo.

Zadní pomocný rám z technického polymeru, který dokonale integruje elektrické komponenty, skríň filtru a ocelové držáky.

Organický a moderní design určený pro dospělé.

Delší kyvná vidlice pro zvýšenou jízdní stabilitu a lepší trakci.

Tlumiče se zvětšeným zdvihem u verze Enduro

Nový výfuk: kompaktní, závodní, hodný skutečné závodní motorky.

Nový jednozámkový systém. Pouze jeden klíč pro zámek řízení/zapalování, nádrž a sedlo.

Více pohodlí a bezpečnost 

Nové zadní LED zadní světlo pro lepší identifikaci zpoza motorky.

Brzdy: přední Ø 260 mm, zadní Ø 220 mm

Nová nádrž 6,5l.

Nové mikrolité stupačky pro bezprecedentní kontrolu nad jízdou. 

Ohromující grafika polepů: jedinečný styl, který nezůstane bez povšimnutí.

ROZDÍLY OD STANDARDNÍ VERZE

Hliníková kyvná vidlice.

Zadní odpružení s přepákováním a nastavitelnou výškou.

ø 40 mm vidlice.

Hliníkové ráfky.

Červený rám.

Dvoupístkový přední brzdový třmen.

Hliníkové řetězové kolo.

MOTOR

2-taktní jednoválcový motor, 6 rychlostních stupňů, kapalinou chlazený, vybavený smešovačem oleje.
Nové řazení s novými kovanými vidlicemi pro přesnější spojku a ještě více reaktivní a uspokojivý jízdní styl.

Nový systém rekuperace výfukových spalin podle předpisu Euro 5.

Nový filtrační box. Nedílnou součástí designu motorky, který byl vyvinut s cílem snížit hluk podle platných predpisů. Ještě praktičtější s rychloupínacím systémem pro snadnější údržbu, stejně jako mají závodní motocykly.

TECHNICAL DATA RR 50 ENDURO SPORT CHASSIS Frame Steel double cradle frame Wheel base 1428 mm Max length 2090 mm Max width 798 mm Max height 1195 mm Seat height 928 mm Ground clearance 330 mm Footrest height 390 mm Dry weight 85,0kg Fuel tank capacity 6,5 l. Reserve 1,5 l. Cooling system capacity 0,6 l. Front suspension Hydraulic fork with ø40 mm shaft Rear suspension Monoshock with progressive leverage Shock absorber stroke 121 mm Front wheel travel 245 mm Rear wheel travel 245 mm Front brake Wave disc ø260 mm Rear brake Wave discø220 mm Front rim 21 x 1,6 - 36 holes Rear rim 18 x 1,85 - 36 holes Front tyre 80/90 - 21 Rear tyre 110/80 -18 ENGINE Type Single-cylinder, 2-stroke, liquid cooled Bore 40,3 mm Stroke 39 mm Displacement 49,7 cc Compression ratio 12:1 Starter Kick Generator Electronic AET 12V - 85W Spark plug NGK BR9ES Intake system Reed valve in the engine case Lubrication Mixing with mechanical pump Fuel system Carburetor Clutch Wet multi-disc clutch Primary trasmission Z.20/71 Transmission 6 speeds Secondary Trasmission chain Engine oil SAE 20W/30 Consumption l/100 km 2,41 Co2 Emission [g/km] 57

Doplňkové parametry

Kategorie: Motorky
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX