DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Enduro RR 200 2T MY24

Kód: 983306
Novinka
Značka: BETA
219 900 Kč 181 736 Kč bez DPH
Na dotaz: Piaggio 732 576 639

Konstruktéři z Rignano sull’Arno představují nové RR MY24, motocykly, které přináší mnoho vlastností, díky kterým byl jejich předchůdce v minulé sezóně tak nepřekonatelný, ale zároveň byly vylepšeny o řadu významných nových funkcí pro všechny modely, plus další upgrady specifické pro různé objemy motorů, aby byla zachována nadřazenost rodiny RR.

Beta úzce spolupracovala s enduro šampióny Bradem Freemanem a Stevem Holcombem na vývoji a řada malých vylepšení jak na pohonné jednotce, tak na rámu/odpružení pro MY 2024 RR, aby se upevnily již tak vysoce oceňované vlastnosti předchozí generace.

Detailní informace

Detailní popis produktu

ZMĚNY U MY24

Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.

Podvozek: kromě neustálého zdokonalování nastavení zavěšení, modelový rok 24 má lehčí pláště vidlice. Různé opracování pláště je navrženo tak, aby poskytovalo kontrolovanou flexibilitu s výsledným plynulejším tlumením nerovného terénu a tím výrazně lepším komfortem a citlivostí.

Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben.

Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým neplastovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.

Grafika: Modelový rok 24 převrací jednoduchý, zásadní vzhled, který charakterizoval předchozí motocykl. Zcela nová grafika má agresivní, geometrický a moderní vzhled, dosažený díky použití klasické červené, bílé a černé barvy typické pro tento model, které se dokonale integrují s rámem v charakteristické červené Beta.

RR 200 2T

Jako vždy bylo hlavní filozofií inženýrů ve společnosti Beta nejen zvyšovat výkon, ale také aby byl tento výkon ještě využitelnější. Takže spíše než velké změny, tento modelový rok získal řadu vylepšení, jejichž cílem je upevnit všechny vynikající kvality každého modelu. Vše doplňuje nová grafika, která celé řadě dodává závodní vzhled s nulovými kompromisy. Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi pestrého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní model RR, ale to, co má každý model společné je schopnost vzbudit důvěru uživatele a nabídnout skutečně obohacující zážitek z jízdy.

200 2T: Nastavení podvozku a motoru pochází od své menší sestry, při zachování extrémně nízké hmotnosti a vynikající manipulace, ale s rozhodně větším točivým momentem a výkonem. Oil-mix a elektrický startér z toho dělá kompletní motorku ideální pro enduro nadšence.

 CHASSIS Frame Molybdenum steel with double cradle split above the exhaust port Wheelbase 1477 mm Max length 2167 mm Max width 815 mm Max height 1270 mm Seat height 930 mm Ground clearance 325 mm Footrest height 410 mm Dry weight 97,0kg (front 47,0 kg; rear 50,0 kg) Fuel tank capacity 9,5 l. Reserve 2,3 l. Cooling system capacity 1,3 l. Front suspension Hydraulic USD fork with ø 48 mm shaft Rear suspension Monoshock with progressive compound lever Shock absorber stroke 135 mm Front wheel travel 295 mm Rear wheel travel 290 mm Front brake Wave disc ø260 mm and double-piston floating caliper Rear brake Wave disc ø240 mm and single-piston floating caliper Front rim 21 x 1,6 - 36 fori Rear rim 18 x 1,85 - 36 fori Front tyre 90/90 - 21 Rear tyre 140/80 -18 ENGINE Type Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled Bore 62 mm Stroke 63 mm Displacement 190.2 cc Compression ratio 13,5:1 Exhaust Valve BPV system Starter Electric starter Ignition AC Kokusan - digital CDI Spark plug NGK BR8ECM Induction system induction reed Lubrication Mixing with electrical pump Carburettor Keihin PWK 36 Clutch wet multi-disc with reverse opening Primary drive Z.23/73 Transmission 6 gears Final transmission chain Engine oil SAE 10W/40 Consumption l/100 km 2,9 Pollution Co2 [g/km] 67

Doplňkové parametry

Kategorie: Motorky
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX