Enduro RR 125 4T T
Kód: 140031/B 140031/CER 140031/ERV Zvolte variantuDetailní popis produktu
NOVÉ KOMPONENTY
Tento motor je výsledkem spolupráce s Tayo Motorcycles a tvoří součást zcela nového projektu s komponenty speciálně navrženými pro modely Betamotor (kliková skříň, uložení klikové hřídele, hlava válce atd.) podle pokynů jejích techniků. Spolehlivý a extrémně tento jednoválcový čtyřdobý čtyřtaktní motor je úsporný a je chlazen kapalinou s nuceným oběhem.
Nové komponenty:
jako airbox, výfukový systém a mapování motoru, navržené společností Beta techniků.
Vrtání x zdvih nezměněny s ohledem na předchozí motor, ale vyšším Kompresní poměr 12,5:1 a specifická zapalovací svíčka.
Nový motor přináší řadu úprav rámu, chladiče, elektriky komponenty a palivové čerpadlo, které jsou přizpůsobeny nebo posunuty tak, aby vyhovovaly novému motoru, aniž by to ovlivnilo geometrii nebo jízdní vlastnosti motocyklu.
NOVÉ RR 125 4T
Nová řada 2023 RR 125 4T dokáže uspokojit
požadavky každého, jelikož navrhuje dvojnásobný počet řešení tak, aby bylo možné vyhovět různým potřebám. Zda je to šestnáctiletý kluk, který hledá prémiový model supermoto, se kterým se bude bavit v zatáčkách na silnici, nebo někdo, kdo sbírá své první zkušenosti ve světě endura, nebo dospělý, který hledá ekonomický motocykl pro městské použití, odborník požadující řešení, které je velmi přístupné, nebo nováček když poprvé objeví jízdu na silnici či v terénu, nyní je tu Beta 125 4T, která uspokojí potřeby všech. A tady je jak...
A tady je návod, jak...
Zatímco řada dříve zahrnovala dva modely (RR 125 4T Enduro a Motard, v různých barvách), které sdílely stejný motor, řadu nyní tvoří dvojitá rodina vozidel:
- Enduro a Motard 125 T, s novým motorem.
- Enduro a Motard 125 R, čtyřtaktní 125 s prémiovou výbavou a doplňky.
Beta nadále věří v hodnotu segmentu 125, a proto nikdy nepřestala nabízet stále širší škálu modelů, aby vyhovovaly potřebám tolika nadšenců, kolik je jen možné.
NOVÉ MOTORY TAYO
Ve spolupráci s Tayo Motorcycles (která vyrábí vozidla pod značkou Zontes), Betamotor vyvinul zcela nový motor, který ve výrobě využívá mimořádně inovativní technologie. Vyniká svým výkonem (zůstává v rámci zákonných 15kw), spolehlivosti a velmi nízkou spotřebou (1,9 l/100 km), nový motor je srdcem nových 2023 RR 125 T. Tento nový motor v kombinaci s optimalizací komponentů, jako je airbox, kyvka, tlumič a kola umožnily řadě Beta 125 4T začlenit novou řadu motocyklů s atraktivním technickým obsahem a velmi atraktivní cenovkou. Nový model slouží jako základní řešení pro řadu 125 a bude k dispozici jako vždy v pěti různých barevných provedení, dvě pro Motard (černá a červená) a tři pro Enduro (bílá, černá a červená). Řada RR 125 T 2023 jistě splní očekávání těch, kteří hledají velmi konkurenceschopné a cenově dostupný motocykl - výsledek průmyslového dolaďování - kromě kvality konstrukce a komplexní standardní vybavení očekávané od motocyklu Betamotor.
TECHNICAL DATA RR ENDURO 125 T CHASSIS Frame steel double cradle frame Wheel base 1435 mm Max length 2145 mm Max width 830 mm Max height 1220 mm Seat height 920 mm Ground clearance 330 mm Footrest height 400 mm Dry weight 107 kg - front. 53 ; rear. 54 Fuel tank capacity 7,5 l. Reserve 1,5 l. Front suspension USD Hydraulic fork ø41 mm Rear suspension Monoshock with progressive compound lever Shock absorber stroke 131 mm Front wheel travel 265 mm Rear wheel travel 270 mm Front brake disc ø260 mm with CBS Rear brake disc ø220 mm Front rim 21 x 1,6 - 36 holes Rear rim 18 x 1,85 - 36 holes Front tyre 90/90-21 Rear tyre 120/90-18 ENGINE Type Single-cylinder, 4-stroke, liquid cooled Bore 52,0 mm Stroke 58,7 mm Displacement 124,66 cc Compression ratio 12,5:1 Ignition Electronic 250W-14v Spark plug NGK CR8EI Lubrication Forced with pump Feeding Unleaded gasoline Injection Elldor Clutch Wet multi-disc clutch Transmission 6 speed Secondary trasmission Z. 17/63 Engine oil SAE 15W/50 Consumption l/100 km 1,9 Emission Co2 [g/km] 44,5
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.