Enduro RR 125 2T RACING
Kód: 983305Detailní popis produktu
RR 125 2T
125 2T je nejmenší motocykl v řadě Beta. Nejlehčí a nejjednodušší manipulace. Čistý závodní styl, vhodný pro přicházející mladé jezdce až po profesionální jezdce hledající zábavnou motorku.
MOTOR RR RACING 2T 125
Jak se opakovaně ukázalo, Beta věří v potenciál mladých lidí a tak se to opět rozhodl zdůraznit motocykly Racing MY24, kde nabízí nový motor pro malou "stopětadvacítku". Účelem tohoto zásahu bylo zvýšení výkonu dodávaný dvoutaktem 125 po celé výkonostní křivce, zesilující maximální vrchol koňských sil. Tento výsledek umožnil zcela nový válec se zcela novým portování a nový systém výfukové přívěry. Upraveno bylo ovládání výfukové přívěry, stejně jako kalibrace pružiny a regulace otevírání přívěry, aby byl motor reaktivnější, výkonný a plnokrevný, zvyšující výbušnost absolutního výkonu. Nový motor o objemu 125ccm má tedy výrazně větší rozsah použití než v minulosti, se zisky výkonu ve vysokých otáčkách bez ztráty točivého momentu v nižších otáčkách.
MY24 RACING
Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.
Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben.
Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým neplastovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.
Odpružení
• 48 mm Kayaba (KYB) AOS vidlice s uzavřenou cartridge: Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelná komprese a tlumení odskoku umožňuje každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Betamotor inženýři překalibrovali vidlice, aby optimálně fungovaly s novým rámem.
• Zadní tlumič Kayaba (KYB) C46: Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň přenášené trakce vozidla a konzistence výkonu i při obzvláště náročném používání a jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou vnější komprese (jak vysoká, tak i nízká rychlost) a nastavení odskoku.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.