DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Honda NT1100 DCT Showa EERA 2025

Kód: 160127/MAT 160127/GUN 160127/PEA Zvolte variantu
Novinka
Značka: Honda
402 900 Kč 332 975 Kč bez DPH
Na dotaz: Honda 732 577 618 Na dotaz: Honda 732 577 618 Na dotaz: Honda 732 577 618 Zvolte variantu
Varianta

NT1100 je elegantní, sofistikovaný a zcela moderní cestovní motocykl. A my jsme ho právě modernizovali. Dvouválcový motor nyní disponuje větším točivým momentem v nízkém a středním pásmu, což zlepšuje akceleraci. Na novém sportovním aerodynamickém krytu je umístěn snadno nastavitelný štít a LED světlomety s novými ukazateli směru s DRL, zatímco základem modernizované elektronické sady je nová řídicí jednotka IMU (jednotka měření setrvačnosti), která přizpůsobuje ovládání motocyklu jízdě. Lepší reakce volitelné převodovky DCT při nízkých rychlostech také přináší skutečný rozdíl, stejně jako nová volba elektronického odpružení (ES), která posouvá motocykl NT1100 na novou úroveň. Naprostá jezdecká dokonalost.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektronické odpružení
Opružení Showa-EERA™ je nyní volitelnou součástí výbavy, optimalizovanou pro různé jízdní podmínky v závislosti na zvoleném jízdním režimu.
Daytime Running Lights
Světla pro denní svícení jsou nyní integrovaná se směrovými světly pro lepší viditelnost chodci i ostatními účastníky silničního provozu.
Zvýšená přepravní kapacita
Standardně dodávané postranní kufry nyní pojmou další 4 litry, což znamená, že do obou lze pohodlně uložit celoobličejovou helmu.
Nastavitelný čelní štít
Čelním štítem nastavitelným v 5 úrovních lze nyní ještě snadněji pohybovat jednou rukou vsedě.
Šestiosá IMU
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) rozšiřuje rozsah ovládání podporující nové ABS v zatáčkách, kontrolu zdvihu zadních pneumatik, DCT a další.
Modernizovaná dvouspojková převodovka
Velmi oblíbená volitelná převodovka DCT je nyní velmi plynulá při nízkých rychlostech a při rozjezdu.
Čelní štít nastavitelný v 5 úrovníchSnadné ovládání jednou rukou, pohyb v rozmezí 167 mm, pro maximální ochranu proti větru nebo proudění chladicího vzduchu.
Pohodlné sedadlo Nová konstrukce sedadla jezdce zvětšuje plochu o 20 %, čímž zvyšuje pohodlí, aniž by se snížil dosah na zem.
Přepravní kapacita Oba postranní kufry mají objem zvětšený o 4 litry – dost pro celoobličejovou helmu na každé straně.

Dokonalý společník na cesty

Jsou to právě detailní vylepšení, která z nového NT1100 dělají dokonalého společníka na dlouhodobé cestování, a na všech se podíleli lidé, na kterých záleží - majitelé NT1100. Nová dynamická přední kapotáž elegantně zahaluje jezdce do aerodynamické účinnosti při vysokých rychlostech, zvyšuje ochranu proti větru a snižuje únavu. Štít nastavitelný v 5 úrovních je nyní možné nastavit i vsedě (a při stání) jednou rukou. Obě víka brašen jsou hlubší, takže je v nich více místa a vejde se tam i celoobličejová přilba. Přední blatník je nyní prodloužený o dalších 150 mm směrem dozadu a funguje jako ochrana, která odvádí stříkající vodu pryč. Velká 20litrová palivová nádrž poskytuje svobodu jízdy na dlouhé vzdálenosti, kdy je možné ujet až 400 km mezi jednotlivými tankováními.

Výkon pro každou příležitost

Když potřebujete krouticí moment, potřebujete krouticí moment . Zejména při předjíždění se spolujezdcem a zavazadly. Dvouválcový motor s rozvodem OHC o objemu 1 084 cm3 má totiž o 7 % vyšší točivý moment, a to od nejnižších otáček až do středního rozsahu. Díky vyššímu kompresnímu poměru 10,5:1, novému klikovému hřídeli a ojnicím má také vyšší výkon ve středním rozsahu. Reakce škrticí klapky TBW (Throttle By Wire) byla optimalizována pro linearitu, což zajišťuje plynulejší odezvu odpovídající zvýšení výkonu. Rozdíl v akceleraci při řazení je okamžitě patrný. Dvouválcový motor je také účinný, na litr paliva ujedete až 20 km. A zvuk výfuku vytváří osvěžující, pulzující rytmus – dokonalá kulisa pro dlouhou jízdu.

Aktualizovaná elektronika pro lepší ovladatelnost

Srdcem vynikajících jízdních schopností modelu NT1100 je šestiosá IMU, která je umístěna uprostřed stroje a v reálném čase měří, co přesně motocykl dělá a jak to dělá. To znamená, že tříúrovňový systém kontroly trakce Honda (HSTC) nabízí nově zdokonalené řízení trakce zadního kola a také řízení trakce k zamezení zvedání předního kola. Jízdní jistotu navíc zvyšuje systém ABS pro zatáčení, který je novým doplňkem elektronické výbavy. IMU snímá úhel náklonu, zpomalení a míru prokluzu předních a zadních kol a řídí brzdný tlak prostřednictvím systému ABS. Pohotovostní hmotnost 238 kg také umožňuje snadné ovládání v nízkých rychlostech a sportovní pocit při jízdě.

Zvýšená bezpečnost díky pokročilým pomůckám pro jezdce

Vyplatí se být vidět, a to na mnoha úrovních. Na stylu samozřejmě záleží a nové dvojité projektorové LED světlomety s designem dálkových/potkávacích světel Hidden Eye rozhodně působí neohroženě a přitahují pozornost. Důmyslná světla pro denní svícení (DRL), nyní se zabudovanými směrovými světly, velmi viditelně označují polohu na silnici pro všechny ostatní vpředu, zatímco technologie samočinného signálu nouzového zastavení (ESS) ovládá zadní směrová světla a upozorňuje účastníky silničního provozu za vozidlem na situaci, kdy je třeba prudce zastavit. A abyste byli během jízdy neustále ve spojení, je 6,5palcový dotykový TFT displej vybaven funkcemi Apple CarPlay® a Android Auto® pro integraci chytrých telefonů. K dispozici je také nová varianta elektronického odpružení pro přesnou odezvu a přizpůsobení.

Upgrade elektronického zavěšení

Přesně na to jste čekali...

Odpružení Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) je nyní volitelnou výbavou. Díky nastavení vyvinutému speciálně pro model NT1100 systém okamžitě poskytuje optimální tlumicí sílu v závislosti na rychlosti zdvihu, jízdní dynamice a poloze motocyklu zjištěné pomocí IMU a dalších senzorů. Přizpůsobuje se v reálném čase; při brzdění se řídí propružení předního kola, aby se udržela stabilita, a jízda je tak nesrovnatelná s klasickým řešením. A systém Showa-EERA™ se automaticky propojí s volbou jízdního režimu: TOUR poskytuje tvrdý tlumič pro vyšší rychlosti, URBAN nabízí zlatou střední cestu s ohledem na pohodlí a RAIN používá nižší tlumicí sílu, čímž vyhlazuje odezvu a zpětnou vazbu. Je možná úprava nastavení. Předpětí zadní pružiny je možné přizpůsobit a upravit za jízdy.

Dokonalé nastavení

Jezděte tak, jak chcete.

Díky elektronickému ovládání plynu a jednotce IMU pokrývají tři výchozí jízdní režimy většinu situací a spolu s tříúrovňovým volitelným systémem kontroly trakce Honda (HSTC) nabízejí nově optimalizované řízení jízdy. URBAN poskytuje všestranné střední nastavení výkonu motoru a brzdění. RAIN omezuje výkon a brzdění motorem na mokrém povrchu, zatímco TOUR poskytuje plný výkon motoru a standardní brzdění motorem pro silnou akceleraci při jízdě se spolujezdcem a zavazadly. UŽIVATELSKÉ přizpůsobení výkonu, brzdění motorem a HSTC umožňuje nastavit výkon a pocit právě tak, jak chcete. Každý jízdní režim je také propojen s odezvou odpružení ve volitelném systému Showa-EERA .

 

NT1100, modelový rok 2025

NT1100 DCT, modelový rok 2025

NT1100 DCT Electronic Suspension, modelový rok 2025

 

MOTOR

Typ motoru

Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, 270° fázováním klikového hřídele a hlavou uni-cam

Zdvihový objem

1 084 cm3

Vrtání x zdvih (mm)

92 x 81,5 mm

Kompresní poměr

10,5

Maximální výkon

75,0 kW při 7 500 ot./min.

Max. točivý moment

112 Nm při 5 500 ot./min.

Úroveň hluku (dB)

max. 94 dB

max. 95 dB

Max. rychlost

200 km/h

Olejová náplň

4,8 l

5,2 l

Startování

Elektrický startér

PALIVOVÝ SYSTÉM

Karburace

Vstřikování paliva PGM-FI

Objem palivové nádrže

20,4 l

Emise CO2 (WMTC)

116 g/km

Spotřeba paliva

5,0 l/100 km

ELEKTRICKÁ SOUSTAVA

Typ baterie

Lithium-iontová

Kapacita baterie

12 V 6,0 Ah

HNACÍ ÚSTROJÍ

Typ spojky

Mokrá lamelová spojka

2x mokrá lamelová spojka

Typ převodovky

6stupňová manuální převodovka

Šestistupňová dvouspojková převodovka

Stálý převod

Řetěz

RÁM

Typ rámu

Dvojitý kolébkový (ocelový) rám

PODVOZEK

Rozměry (D x Š x V)

2 240 mm x 860 mm x 1 340 mm

Rozvor kol

1 535 mm

Záklon rejdového čepu

26,5°

Závlek

108 mm

Výška sedla

820 mm

Světlá výška

175 mm

Pohotovostní hmotnost

238 kg +12 kg kufry

248 kg +12 kg kufry

249 kg +12 kg kufry

ZAVĚŠENÍ KOL

Přední vidlice

43mm inverzní teleskopická vidlice SHOWA SFF-BP s nastavením předpětí otočným ovladačem, zdvih 150 mm

43mm inverzní teleskopická vidlice SHOWA SFF-BP s nastavením předpětí otočným ovladačem, zdvih 150 mm

Teleskopická inverzní vidlice SHOWA s průměrem vnitřní trubky 43 mm a s elektronickou řídicí jednotkou (SHOWA EERA) s nastavením tlumení v kompresi a v odskoku, zdvih 150 mm

Zavěšení zadního kola

Jednodílné hliníkové rameno se systémem Pro-Link, plynovým tlumičem SHOWA, hydraulickým nastavením předpětí, zdvih zadního kola 150 mm

Jednodílné hliníkové rameno se systémem Pro-Link, plynovým tlumičem SHOWA, hydraulickým nastavením předpětí, zdvih zadního kola 150 mm

Jednodílné hliníkové kyvné rameno se systémem Pro-Link a s plynovým tlumičem SHOWA, hydraulickým dálkovým nastavením předpětí a elektronickou řídicí jednotkou (SHOWA EERA) s nastavením tlumení v kompresi a v odskoku, zdvih zadního kola 150 mm

KOLA

Přední kolo

17M/C X MT3.50 vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny

Zadní kolo

17M/C X MT5.50 vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny

Pneumatika vpředu

120/70 ZR17 M/C (58 W)

Pneumatika vzadu

180/55 ZR17 M/C (73 W)

BRZDY

Typ ABS

2kanálový systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách propojený s IMU

Brzdy vpředu

Radiálně umístěný čtyřpístový brzdový třmen, dva 310mm plovoucí kotouče

Brzdy vzadu

Jednopístový třmen, jeden 256mm kotouč

PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA

Přístrojový panel

6,5palcový TFT dotykový multifunkční informační displej a LCD ukazatel

Světlomet

LED

Světla pro denní svícení

Ano

Zadní světlo

LED

Konektivita

Apple Car Play a Android Auto

USB

USB-A

12V zásuvka

Ano

Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání

Ano

Rychlořazení

Volitelná výbava

-

Zabezpečovací systém

HISS

Tempomat

Ano

Jízdní režimy

Tour, Urban, Rain, User 1 a User 2

HSTC s integrovaným systémem pro zamezení zvedání předního kola

3 úrovně + VYP

Systém zamezující zvedání zadního kola

Ano

Další funkce

Nastavitelný plexi štít (rozsah nastavení 167 mm)

Doplňkové parametry

Kategorie: Moto
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX