Honda CB1000 Hornet SP 2025
Kód: 160136Detailní popis produktu
Totální útok
Nic jen tak pro parádu. Tohle je motocykl ve své nejsyrovější podobě, přesně definovaný. Nekompromisní streetfighterský styl motocyklu CB1000 Hornet, který je připraven k akci, charakterizuje pronikavý pohled superkompaktních dvojitých projektorových světlometů LED pevně integrovaných do diskrétního aerodynamického krytu. Decentně černě lakovaný rám přináší výrazný prvek svižného designu, který zdůrazňuje linie, stejně jako trubkový zadní pomocný rám ve tvaru příhradové konstrukce. Na hrozivosti přidává i černá barva motoru, kol a kyvné vidlice. Široká palivová nádrž charakteristická pro modely Hornet, která se radikálně zužuje směrem k zádi, vystihuje dokonalou výkonnost.
Úderná síla
V modelu CB1000 Hornet se otiskuje DNA závodních plnokrevníků. Jeho čtyřválcový motor DOHC o objemu 999 cm3 dosahuje adrenalinového výkonu 112 kW při 11 000 ot/min a točivého momentu 104 Nm při 9 000 ot/min. Je vyladěný pro plynulý a zároveň svižný chod v nízkých a středních otáčkách. Díky přesnému ovládání škrticí klapky kompresnímu poměru 11,7:1 a nově vyvinutým optimalizovaným pístům z tlakového odlitku je jízda ve stylu streetfighteru ve městě obrovským zážitkem. A převodové poměry vyladěné pro okamžitou akceleraci zajišťují, že si CB1000 Hornet jednoduše poradí s celou řadou zatáček.
Všestranná obratnost
Má neuvěřitelný motor. Vzhled hardcore streetfightera. CB1000 Hornet je stavěný pro snadnou ovladatelnost. Z městské džungle na klikatou silnici. Monolitický dvojitý páteřový ocelový rám (twin-spar) využívá geometrii posunující hmotnost k přednímu kolu, která zvyšuje torzní tuhost o 70 %. To zajišťuje agilní nájezd do zatáček a rychlé překlápění ze strany na stranu. Na Hornetu je namontován zadní tlumič Showa pracující prostřednictvím systému Pro-Link, který zajišťuje dokonalou kontrolu nad odpružením a přesnost řízení nastavitelné 41mm přední vidlice Showa SFF-BP USD. K dispozici je ostrý brzdný výkon čtyřpístkových radiálních předních brzdových třmenů Nissin, které svírají 310mm plovoucí kotouče. A široká řídítka a jízdní pozice, která vás spojuje s motocyklem jako jeden celek.
Nikdy vás nenechá na holičkách
CB1000 Hornet vás dostane. Díky funkci Throttle By Wire (TBW) máte veškerý ohromující výkon motoru plně v rukou a můžete jej ovládat na . A 5palcový barevný TFT displej slouží k intuitivnímu ovládání režimů pomocí jednoduchého čtyřsměrného přepínače na řídítkách. Můžete si vybrat výchozí jízdní režimy – Rain, Standard a Sport – nebo použít 2 uživatelské režimy a plně si přizpůsobit jízdní režim se 3 úrovněmi výkonu motoru / brzdění motorem a 4 úrovněmi volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC) a řízení trakce k zamezení zvedání předního kola. Displej je také vybaven připojením Honda RoadSync, které umožňuje zobrazit na obrazovce navigaci podle odboček a další informace, které potřebujete z chytrého telefonu.
Zvýšení výkonuMotor Hornetu SP má vyšší špičkový výkon o 4 kW a točivý moment o 2 Nm - a rychlé řazení toho využívá.
Upgrade odpruženíZadní tlumič Öhlins® TTX36 Pro-Link automaticky nastavuje předpětí pružiny; tlumení komprese a odskoku je plně nastavitelné.
Brzdy závodní kvality Čtyřpístkové třmeny Brembo Stylema® s radiální montáží svírají 310mm plovoucí kotouče.
CB1000 Hornet SP
MOTOR |
|
Typ |
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC |
Zdvihový objem |
1000 cm3 |
Vrtání a zdvih |
76 mm x 55,1 mm |
Kompresní poměr |
11,7 : 1 |
Maximální výkon |
115,6 kW při 11 000 ot./min. |
Max. točivý moment |
107 Nm při 9 000 ot./min. |
Úroveň hluku |
L-urban 74,1 dB L-wot 78,9 dB |
Olejová náplň |
Max. 3,5 l, min. 3,0 l |
PALIVOVÝ SYSTÉM |
|
Karburace |
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Objem palivové nádrže |
17 l (včetně rezervy) |
Emise CO2 (WMTC) |
136 g/km |
Spotřeba paliva (WMTC) |
5,9 l/100 km (režim WMTC) |
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA |
|
Kapacita baterie |
12 V 6,0 Ah |
HNACÍ ÚSTROJÍ |
|
Typ spojky |
Mokrá lamelová, pomocná kluzná spojka |
Typ převodovky |
6stupňová |
Stálý převod |
Řetěz |
RÁM |
|
Typ |
Ocelový, kosočtvercové profily |
PODVOZEK |
|
Rozměry (D x Š x V) |
2 140 mm x 790 mm x 1 085 mm |
Rozvor kol |
1 455 mm |
Záklon rejdového čepu |
25° |
Závlek |
98 mm |
Výška sedla |
809 mm |
Světlá výška |
135 mm |
Pohotovostní hmotnost |
212 kg |
Poloměr otáčení |
2,8 m |
ZAVĚŠENÍ KOL |
|
Typ vpředu |
41mm inverzní vidlice Showa SFF-BP |
Typ vzadu |
Tlumič Öhlins TTX36, hliníková dutá kyvná vidlice |
KOLA |
|
Typ vpředu |
Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
Typ vzadu |
Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
Velikost ráfku přední |
17M/C X MT3.50 |
Velikost ráfku zadní |
17M/C X MT5.50 |
Pneumatika vpředu |
120/70-ZR17M/C (BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S22F DUNLOP SPORTMAX Roadsport 2) |
Pneumatika vzadu |
180/55-ZR17M/C (BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S22F DUNLOP SPORTMAX Roadsport 2) |
BRZDY |
|
Systém ABS, Typ |
2kanálový |
Typ vpředu |
Dva 310 mm x 4 mm kotouče s radiálně upevněnými čtyřpístovými třmeny Brembo Stylema |
Typ vzadu |
Jeden kotouč o rozměrech 240 mm x 5 mm s jednopístovým třmenem |
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA |
|
Přístrojový panel |
5palcový TFT panel s nastavitelným uspořádáním, včetně ukazatele rychlosti, otáčkoměru, hodin, ukazatele zařazeného převodového stupně a indikátoru řazení na vyšší rychlostní stupeň |
Světlomet |
LED |
Zadní světlo |
LED |
Konektivita |
Honda RoadSync |
Zabezpečovací systém |
HISS (Honda Intelligent Security System) |
Další funkce |
ESS |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Moto |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.