DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS

Kód: EU 30I S1F
69 990 Kč –14 %
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS
69 990 Kč –14 % 59 990 Kč 49 579 Kč bez DPH
Skladem
K elektrocentrále do 31.12.2024 dostanete za korunu aku fukar, pilu, vyžínač, nebo plotostřih Honda, včetně baterie a nabíječky. Stačí výběr napsat do poznámky k objednávce. ------ Kemping, karavaning, jachting, zahrada a domácnost, řemeslníci, záchranné složky, měřící vozy, filmování a fotografování, kancelář, osvětlení, výpočetní technika atd. To jsou oblasti možného použití celokapotované, tiché a úsporné elektrocentrály EU30iS s vynikající kvalitou výstupního napětí. Kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku, která umožnila "boxu", vážícímu cca 61 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 3 KW. Motor nastartujete otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Produkované elektrické napětí je minimálně stejně kvalitní nebo kvalitnější než je k dispozici z veřejných rozvodných sítí. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě např. při zahradních slavnostech, při natáčení nebo focení filmových scén v exteriérech nebo v místech jako jsou autokempingy, vodní plochy nebo všude tam, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.      

tiše maká a neprotestuje

Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních  spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU30iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.


  • Elektrický startér
  • Nízká hlučnost pro noční klid
  • Eco-Throttle™
  • OIL ALERT™
  • Záruka 5 let
  • Elektrická bezpečnost
  • Odhlučnění
  • Prodloužení doby provozu
  • Podvozek kapotovaných elektrocentrál
  • Průmyslový profesionální motor
  • Souběžný provoz dvou elektrocentrál
  • Elektrostart
  • Antivibrační systém
  • Invertor

Doplňkové parametry

Kategorie: Kapotované odhlučněné elektrocentrály
Model: EU 30i S1F
Třída krytí: IP 23
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 74
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 658 x 482 x 570
Startování: Ruční / Elektrické
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 3000
Technologie regulace el.výstupu: Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Stejnosměrný výstup: 12 V / 12 A
Objem palivové nádrže (litrů): 13
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 8
Model motoru: GX 200
Suchá hmotnost (kg): 61,2
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 91
Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm): 68 x 54
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 12,2
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230
Jmenovitý výkon (VA): 2800
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>): 196
Objem olejové náplně (litrů): 0,55
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>): max. 3800

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX