Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS
Kód: EU 30I S1FSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.
tiše maká a neprotestuje
Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU30iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
- Elektrický startér
- Nízká hlučnost pro noční klid
- Eco-Throttle™
- OIL ALERT™
- Záruka 5 let
- Elektrická bezpečnost
- Odhlučnění
- Prodloužení doby provozu
- Podvozek kapotovaných elektrocentrál
- Průmyslový profesionální motor
- Souběžný provoz dvou elektrocentrál
- Elektrostart
- Antivibrační systém
- Invertor
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kapotované odhlučněné elektrocentrály |
---|---|
Model: | EU 30i S1F |
Třída krytí: | IP 23 |
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): | 74 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 658 x 482 x 570 |
Startování: | Ruční / Elektrické |
Elektrický výstup: | 230V / 50Hz |
Maximální výkon (VA): | 3000 |
Technologie regulace el.výstupu: | Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy) |
Stejnosměrný výstup: | 12 V / 12 A |
Objem palivové nádrže (litrů): | 13 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): | 8 |
Model motoru: | GX 200 |
Suchá hmotnost (kg): | 61,2 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 91 |
Systém zapalování: | Tranzistorové bezkontaktní |
Vrtání a zdvih (mm): | 68 x 54 |
Typ elektrocentrály: | Jednofázový |
Chlazení: | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A): | 12,2 |
Jmenovitá frekvence (Hz): | 50 |
Jmenovité napětí (V): | 230 |
Jmenovitý výkon (VA): | 2800 |
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>): | 196 |
Objem olejové náplně (litrů): | 0,55 |
Typ motoru: | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>): | max. 3800 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.