Honda NC750X 2025
Kód: 160112/BIL 160112/CER 160112/MOD 160112/CER2 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Špičkový výkon. Nový špičkový vzhled.
NC750X není jako ostatní motocykly.
Od každodenního dojíždění do práce až po víkendy na cestách nabízí dokonalý výkon, hospodárnost a pohodlí ve velmi příjemné formě. A to ve svém vlastním, drsně minimalistickém stylu. Uspořádání s předsunutým těžištěm – díky sportovnímu provedení palivové nádrže a štíhlým bočním panelům – se přímo vrhá na napjatě přepracované horní a dolní střední část kapotáže s novými ostrými prolisy a liniemi detailů. Nový LED světlomet je dobře viditelný pro ostatní účastníky silničního provozu a výkonný pro noční jízdu a štít nabízí dostatečnou ochranu proti větru a povětrnostním vlivům.
Každá cesta začíná jediným krokem.
A my se díváme do budoucnosti.
To znamená nulový dopad na životní prostředí po celou dobu životnosti našich produktů – pro budoucnost, která přesahuje naši dobu. Dosáhnout tohoto cíle nemusí být snadné, ale my budeme i nadále přijímat výzvy, aniž bychom se vzdali. A nový model NC750X je součástí začátku této cesty; je to první motocykl, který využívá Durabio™ – udržitelnou barevnou biopryskyřici – se šesti díly použitými v celém motocyklu. Díky recyklovaným plastům, pryži a pryskyřicím použitým i v dalších částech kapotáže je nyní celkem 34 % materiálů udržitelných.
Flexibilní. Přizpůsobivý. Výkon pro každý den, který vyhovuje vašim potřebám.
Motor modelu NC750X využívá pokročilé elektronické ovládání plynu.
To znamená, že charakter výkonu, točivého momentu i brzdného účinku motoru – a úroveň asistence systému kontroly trakce Honda (HSTC) – lze přizpůsobit. Vestavěny jsou tři výchozí režimy: STANDARD pro střední úroveň výkonu motoru/brzdění a systému HSTC, SPORT poskytuje agresivnější výkon s minimálními zásahy systému HSTC, zatímco RAIN zmírňuje výkon a využívá nové, plynulejší řízení systému HSTC. Režim USER umožňuje přizpůsobení všech parametrů, stejně jako čtyři různé způsoby řazení pro volitelnou dvouspojkovou převodovku (DCT).
Integrovaný úložný prostor Vestavěný objem 23 l pojme celoobličejovou helmu typu Adventure.
Výjimečný světlomet LED Vrhá intenzivní světelný paprsek s jedinečnou charakteristikou.
Příjemná výška sedla S výškou 802 mm je ideální pro snadný dosah na zem a pohodlí pro jezdce všech výšek.
|
NC750X 2025 |
NC750X DCT 2025 |
NC750X (A2) 2025 |
NC750X DCT (A2) 2025 |
|
|
MOTOR |
||||
|
Typ motoru |
Kapalinou chlazený čtyřtaktní osmiventilový řadový dvouválec SOHC |
|||
|
Zdvihový objem |
745 cm3 |
|||
|
Vrtání x zdvih (mm) |
77 x 80 mm |
|||
|
Kompresní poměr |
10,7 : 1 |
|||
|
Maximální výkon |
43,1 kW při 6 750 ot./min. |
35 kW při 6 000 ot./min. |
||
|
Max. točivý moment |
69 Nm při 4 750 ot./min. |
65 Nm při 4 000 ot./min. |
||
|
Úroveň hluku v klidu - dB (A) |
88 dB (A) |
|||
|
Max. rychlost |
173 km/h |
170 km/h |
164 km/h |
162 km/h |
|
Olejová náplň |
4,0 l |
|||
|
Startér |
Elektrický startér |
|||
|
PALIVOVÝ SYSTÉM |
||||
|
Karburace |
Vstřikování paliva PGM-FI |
|||
|
Objem palivové nádrže |
14,1 l |
|||
|
Emise CO2 (WMTC) |
82 g/km |
|||
|
Spotřeba paliva |
3,5 l/100 km |
|||
|
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA |
||||
|
Typ baterie |
AGM |
|||
|
Kapacita baterie |
12 V 11 Ah(10HR) / 11,6 Ah(20HR) |
|||
|
HNACÍ ÚSTROJÍ |
||||
|
Typ spojky |
Mokrá lamelová spojka |
2x mokrá lamelová spojka |
Mokrá lamelová spojka |
2x mokrá lamelová spojka |
|
Typ převodovky |
6stupňová manuální převodovka |
6stupňová dvouspojková převodovka |
6stupňová manuální převodovka |
6stupňová dvouspojková převodovka |
|
Stálý převod |
Řetěz |
|||
|
RÁM |
||||
|
Typ rámu |
Rám z lichoběžníkových ocelových trubek |
|||
|
PODVOZEK |
||||
|
Rozměry (D x Š x V) |
2210 mm x 846 mm x 1 330 mm |
|||
|
Rozvor kol |
1 525 mm |
1 530 mm |
1 525 mm |
1 530 mm |
|
Záklon rejdového čepu |
27° |
|||
|
Závlek |
110 mm |
|||
|
Výška sedla |
802 mm |
|||
|
Světlá výška |
145 mm |
|||
|
Pohotovostní hmotnost |
216 kg |
226 kg |
216 kg |
226 kg |
|
Poloměr otáčení |
3 m |
|||
|
ZAVĚŠENÍ KOL |
||||
|
Přední vidlice |
41mm teleskopická vidlice, zdvih 120 mm |
|||
|
Zavěšení zadního kola |
Centrální tlumič, kyvné rameno Pro-Link, zdvih 120 mm |
|||
|
KOLA |
||||
|
Přední kolo |
17M/C X MT3.50 vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
|||
|
Zadní kolo |
17M/C X MT4.50 vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
|||
|
Pneumatika vpředu |
120/70ZR17 M/C |
|||
|
Pneumatika vzadu |
160/60ZR17 M/C |
|||
|
BRZDY |
||||
|
Typ ABS |
Dvoukanálový systém ABS |
|||
|
Brzdy vpředu |
Axiálně umístěné dvoupístové brzdové třmeny, dva 296mm plovoucí kotouče |
|||
|
Brzdy vzadu |
Jednopístový třmen, jeden 240mm kotouč |
|||
|
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA |
||||
|
Přístrojový panel |
Pětipalcový TFT displej |
|||
|
Světlomet |
LED |
|||
|
Zadní světlo |
LED |
|||
|
Konektivita |
RoadSync |
|||
|
USB |
Volitelná (typ C) |
|||
|
Zabezpečovací systém |
HISS |
|||
|
Jízdní režimy |
Standard, Sport, Rain, User 1 a User 2 |
|||
|
HSTC |
3 úrovně + VYP |
|||
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Cestovní Enduro |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
