DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč, nevztahuje se na motocykly a skútry.

Rámová profesionální elektrocentrála EM 5500

Kód: EM 5500
69 990 Kč 57 843 Kč bez DPH
Skladem
K elektrocentrále do 31.12.2024 dostanete za korunu aku fukar, pilu, vyžínač, nebo plotostřih Honda, včetně baterie a nabíječky. Stačí výběr napsat do poznámky k objednávce. ------ Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety, záchranné složky nebo průmyslové objekty, obce a domácnosti ocení výkon, spolehlivost a hlavně kvalitu výstupního napětí pro napájení téměř celého spektra spotřebičů od bouracího kladiva až po napájení počítačové techniky. Tato robustní a odolná, ale velmi citlivá a výkonná, částečně odhlučněná "rámovka" EM 5500 je poháněna profesionálním motorem Honda s elektrickým startérem a elektronikou ovládání otáček v závislosti na zátěži. Zdroj vhodný jak do práce v terénu, tak i jako automatický záložní zdroj schopný automaticky napájet elektrické obvody v budově. Velká nádrž na téměř 24 litrů paliva plně postačuje na pokrytí chodu po dobu mnohem delší, než je jedna pracovní směny.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrocentrála EM 5500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu i-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady i GX s elektrostartem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu na transportním podvozku s objemnou palivovou nádrží s palivoměrem na téměř 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.       

vyhlazený výkon v hrubém kabátě

Tato vysoce kvalitní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou počítačovou techniku. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Díky elektrickému startéru lze elektrocentrálu instalovat jako automatický záložní napájecí zdroj při výpadku dodávek el. proudu. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a pro snadnou manipulaci je elektrocentrála opatřena manipulačním a transportním kolovým podvozkem. Na přání lze elektrocentrálu opatřit jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz v té nejvyšší kvalitě a stabilitě, je motor opatřen elektronickým regulátorem otáček, který neustále vyhodnocuje míru elektrické zátěže tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek také tepelný jistič ke každé zásuvce, hlavní vypínač motoru, řádkový voltmetr a přepínač automatu plynu. Při nepravidelném odběru el. proudu tak elektrocentrála šetří palivo tak, že pokud není odběr, motor se uvede do volnoběhu, při odběru se motor automaticky vrátí do pracivních otáček. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, otočit klíčkem zapalování a nastartovat, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.


  • Elektrický startér
  • Mimořádně silný motor Honda
  • Záruka 5 let
  • Elektrická bezpečnost
  • Transportní podvozek rámových elektrocentrál
  • Antivibrační systém
  • Odhlučnění
  • Prodloužení doby provozu
  • Průmyslový profesionální motor
  • Elektrostart
  • Inteligentní regulace napětí i-AVR

Doplňkové parametry

Kategorie: Rámové jednofázové elektrocentrály
Model: EM 5500
Třída krytí: IP 23
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 77
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 725 x 706 x 719 (se sklopený rukojeťmi)
Startování: Ruční / Elektrické
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 5500
Technologie regulace el.výstupu: i-AVR
Stejnosměrný výstup: -
Objem palivové nádrže (litrů): 23,5
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 7,7
Model motoru: Honda iGX 390
Suchá hmotnost (kg): 108,8
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 96
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm): 88 x 64
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 21,7
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230
Jmenovitý výkon (VA): 5000
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>): 389
Objem olejové náplně (litrů): 1,1
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>): 3000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX